Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 04:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: www.anvidirect.co.uk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mikkelc
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Juli 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 30 August 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

er der nogle herinde som har erfaringer med at købe fladskærme fra ovenstående hjemmeside? Priserne er jo uhyrligt lave, men det er vist også noget med at de afsendes fra sydkorea. Hvilke afgifter kunne det så tænkes man skulle betale i tilfælde af at det sendes fra østen?

og så lige et andet spørgsmål: er panasonics pv60 og px60 ens bortset fra den digitale tuner i px60? Og hvad betyder det egentlig at der er en digital tuner i?

på forhånd tak

Til top Vis mikkelc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelc
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 31 August 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Hvis du handler uden for EU, skal du betale 25% af varens pris i moms, og derudover skal du betale en afgift (told) som toldvæsnet fastlægger. Hvor stor den afgift er aner jeg ikke..

Derudover er et vigtigt spørgsmål jo også, hvad der sker hvis dit fjernsyn går i stykker?? Hvordan er garantien?? Skal du sende tv'et tilbage til østen for at få det repareret eller hvordan?? Det er ihvertfald nok til at jeg kun vil handle i EU.. Er selv ca. en måned fra at handle sanyo-projektor fra tyskland.

Det med den digitale tuner i panasonic-fjernsynet betyder at der er indbygget digital tuner, men hvilken slags må du lige tjecke på nettet.. Hvis det f.eks. er en DVB-T tuner der sidder i det kan du se digital-tv fra det danske digi-tv-net uden at skulle have en ekstern digital tuner box og stå ved siden af tv'et.



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 31 August 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

1309 us$ for et panasonic pv60 men når du skal betale ca 3000,- i importtold og moms ligger besparelsen på ca en tusse,jeg ville vælge at handle herhjemme eller tyskland
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 01 September 2006 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Filur999 skrev:

Derudover er et vigtigt spørgsmål jo også, hvad der sker hvis dit fjernsyn går i stykker?? Hvordan er garantien?? Skal du sende tv'et tilbage til østen for at få det repareret eller hvordan?? Det er ihvertfald nok til at jeg kun vil handle i EU.. Er selv ca. en måned fra at handle sanyo-projektor fra tyskland.

Sanyo garanti behandles af STRAX i Danmark

Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 
Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 614
Sendt: 01 September 2006 kl. 07:03 | IP-adresse registreret  

Tjek dette link om den nævnte side: http://reviews.cnet.com/5208-6122-0.html?forumID=44&thre adID=198468&messageID=2132569

Det ser ud som om de er nogle SVINDLERE!! Udenlandske kunder kan ikke betale med kreditkort, og skal derfor betale via Western Union. De ser åbenbart ikke noget til hverken pengene eller den købte vare...

Du kan evt. selv google siden. Det første hit er noget med FRAUD! Det lyder jo ikke godt!


__________________
Mit beskedne setup:

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 01 September 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:
Filur999 skrev:

Derudover er et vigtigt spørgsmål jo også, hvad der sker hvis dit fjernsyn går i stykker?? Hvordan er garantien?? Skal du sende tv'et tilbage til østen for at få det repareret eller hvordan?? Det er ihvertfald nok til at jeg kun vil handle i EU.. Er selv ca. en måned fra at handle sanyo-projektor fra tyskland.

Sanyo garanti behandles af STRAX i Danmark

Hans

Ja netop, og det er grunden til at jeg vil gøre det, hvis jeg skulle sende den til tyskland for reperation ville jeg nok købe den i DK.. så skal bare huske at få den tyske butik til at stemple garanti-beviset, eller er kvitteringen/fakturaen nok som garanti-bevis?



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes