| Sendt: 31 August 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for ikke så længe siden købt sådan et samsung og jeg er fuldt ud tilfreds. Jeg kører med et almindeligt analog tv signal fra tdc og der er virkelig godt billede på. Billedmæssigt lever det fuldt op til panasonics PV60 om ikke bedre. (Ud fra det PV60 jeg har fået demostreret i el-giganten)
Jeg har dog ikke kendskab til andre plasma skærme end dem jeg har overbegloet i tv forretningerne.
Dog vil jeg lige bemærke at menuerne kan være en smule langsomme, men ikke noget som jeg vil sige gør skærmen dårlig. Indstillingen af kanalerne første kan være lidt langsommelig, men det sker jo heldigvis ikke særlig tit.
Jeg kan varmt anbefale det. :-)
|