| Sendt: 31 August 2006 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes du skal tage ud i en fysisk butik og få set på dem. Jeg er personligt ikke i tvivl om, at jeg hellere vil have M71 fremfor M61, ligesom jeg ville have det på samme måde med Sonys gamle og nye V modeller, der er baseret på samme paneler.
Om man vil betale de ekstra kroner, kommer nok i høj grad an på om man også bryder sig om designet og det ekstra fysiske funktioner på Tv'et. Men der er skam også ting at hente på billedsiden. Blandt andet Smooth Motion systemet, som i min mening leverer et spændende resultat.
P.S: er koden for mellemrum. Det må være fordi du har kopieret navnet fra en hjemmeside, hvor du så har fået koden med  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|