| Sendt: 31 August 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi burde næsten have et sticky emne til det her  Nuvel, er der en der kan anbefale et lærred til mig. Jeg regner med at gå efter et gråt, gain 1.1, 16:9 i ca 90" (plus/minus et par tommer) og det skal være motoriseret. Det skal bruges til en Z4, rummet bliver mulig at mørkelægge totalt (men der vil nok være lidt lys i rummet når nevøerne skal se tegnefilm) og afstand til sofaen bliver 3-4m. Budgettet er max 5.000 alt inklusiv. Jeg har absolut ingen ide om hvilket mærke jeg skal gå efter, eller hvor jeg skal købe for den sags skyld, så alle forslag vil blive modtaget med kyshånd - og kritiser gerne de øvrige punkter. På forhånd tak. HappyFrog
|