Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 00:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 123
Sendt: 31 August 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Vi burde næsten have et sticky emne til det her

Nuvel, er der en der kan anbefale et lærred til mig. Jeg regner med at gå efter et gråt, gain 1.1, 16:9 i ca 90" (plus/minus et par tommer) og det skal være motoriseret.
Det skal bruges til en Z4, rummet bliver mulig at mørkelægge totalt (men der vil nok være lidt lys i rummet når nevøerne skal se tegnefilm) og afstand til sofaen bliver 3-4m. Budgettet er max 5.000 alt inklusiv.

Jeg har absolut ingen ide om hvilket mærke jeg skal gå efter, eller hvor jeg skal købe for den sags skyld, så alle forslag vil blive modtaget med kyshånd - og kritiser gerne de øvrige punkter.

På forhånd tak.
HappyFrog
Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted
 
Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 31 August 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Der er sQ mange forskellige

Nogle af de mest almindelige jeg lige kan komme i tanke om er Quality Screen & Lissau.

Jeg bruger selv Lissau fastramme, bryder mig ikke om rulle lærred de er for urolige

Du kan gå ind på www.lissau.dk og se priser mm.



__________________
Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted
 
HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 123
Sendt: 03 September 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Ok tak, for for svaret.

Det må blive et manuelt lissau jeg går efter til at starte med, jeg er alligevel for nærrig til at give dobbelt pris bare for man kan sidde i sofaen og rulle det ned

Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes