Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 22:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: philips 37pf9731 har "fejl"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
blackfrancis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 31 August 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

Har for ganske nyligt købt philips 32pf9731 og var rigtigt godt tilfreds. Prima billede, fedt design etc. Efter en uges tid besluttede jeg mig for at bytte den til 37" modellen, og blev desværre slemt skuffet. Denne har en tendens til at "pixelere" gråtoner, specielt i mørke passager og har i det hele taget et generelt mere "kunstigt" og "lcd-agtigt" billede en 32" modellen. Jeg har været i butikken (expert) og konstateret at tv'et som de har hængende har den samme tendens - den hænger iøvrigt ved siden at 32 tommeren, og det er helt tydeligt at denne har et meget dybere og mere naturligt billede. Desuden er betragtningsviklen på 37" MEGET dårligere end på dens lillebror. Er der ikke andre her der har haft samme oplevelse. Og hvad for et tv kan jeg så købe....37". Overvejer det nye panasonic plasma TH 37 PV 600 E. Nogen der kender til det eller har sammenlignet med philips?
Til top Vis blackfrancis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfrancis
 
blackfrancis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 01 September 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

ingen der har kommentarer vedr enten philips skærmen eller evt. alternativer i samme prisklasse - 37"?
Til top Vis blackfrancis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfrancis
 
boholm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 September 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

www.recordere.dk og flatpanels.dk er der flere, der skriver om 37pf9731. Jeg kan dog ikke se, om dit problem er nævnt, men her på flatpanels.dk er der en, der vil teste tv-et. Efter at have læst tråden synes jeg, at du skal lægge dit spørgsmål dér (også ;-).

__________________
MVH, Bo

Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
Til top Vis boholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boholm Besøg boholm's Websted
 
blackfrancis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 149
Sendt: 01 September 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

takker bo - nu har jeg også postet indlægget på flatpanels :)

Til top Vis blackfrancis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfrancis
 
plamakaj
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 04 September 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

blackfrancis skrev:
ingen der har kommentarer vedr enten philips skærmen eller evt. alternativer i samme prisklasse - 37"?


JO  - Panasonic TH-37PV600 / 42PV600 / 37PV60 / 37/PX60 ......


__________________
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Til top Vis plamakaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plamakaj
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes