Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ny projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tiger
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 September 2003
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 17 September 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

jeg er på udkig efter ny projektor, kunne godt tænke mig lidt råd og vejledning fra nogen der ved lidt mere end mig ;).

pt. har jeg følgende setup:

Panasonic AE300 der er defekt da billedet er meget meget mørkt.. :S.

Greyline lærred 200*112 i fast ramme

Denon Dvd2910

-------------------------------

Det jeg har brug for er en god projektor i prislejet 10000-20000kr. maks. som også kan vise film i delvis belysning, jeg falder i søvn hvis der er helt mørklagt :P. Nu aner jeg ikke hvad de nye DLP maskiner er i stand til i forhold til de nye LCD'ere, men min gamle panny er/var ikke ret god til at vise film hvor der bare er lidt lys.

Der hvor setuppet skal monteres bliver i en hjemmebio/hyggestue jeg er igang med at lave på 1. sal i mit hus. Der er ca. 4,8*6m og loftet bliver lavet i kip, der er nogle spær der kommer til at gå igennem lokalet hvor det ville passe perfekt med montage af en projektor =).

Men er der ingen projektor der passer til mine krav så må jeg jo handle noget 42" LCD/Plasma tv istedet selvom billedet bliver voldsomt lille.

 

På for hånd tak

Mvh.

Per Larsen

 

Til top Vis Tiger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tiger
 
Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 17 September 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Hej

 

Helt klar en DLP, de kan vise et meget bedre billed ved lys end LCD..

Ved at lydspecialisten lige har sat Infocus IN76 ned med 3K den ligger nu i 17K og er en super projektor, der vil passe godt med det du allerede ligger inde med.



__________________
Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes