| Forfatter |
|
Helikopteren Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Som nogen måske kan huske har jeg søgt siden sommerferien efter et godt TV, og har/er lun på et Sony 32V2000, men synes det er begyndt at gå ud af markedet? (Kan dog sagtens stadig få fat på det) Er der andre alternativer der er pengene værd? Minimum OG maximum er 32" og så en max pris på 13k. Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge? Og hvad kan i anbefale? Det skal forresten helst kunne købes i en forretning til afhentning mellem Viborg og Aalborg, da jeg nægter at PostDK skal røre så fine sager!  Men kom med jeres erfaringer, og hvad kan i anbefale? Selvom jeg godt ved TV skal ses IRL. Men kan lige sige at jeg er herre tilfreds med billedet på Sony' 32V2000!!! //Lars Hansen
__________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
Helikopteren Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen forslag?
__________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
Caraedoc Branchemedlem

Strax Service
Bruger siden: 16 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips er kommet med en ny række TV her i år...
Specifikationerne på dem ser sprøde ud og designet er ret pænt.
Kender ikke til prisen, men en model alle specs er: 37PF9731D/10 __________________ Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
|
| Til top |
|
| |
Helikopteren Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Caraedoc skrev:
Philips er kommet med en ny række TV her i år...
Specifikationerne på dem ser sprøde ud og designet er ret pænt.
Kender ikke til prisen, men en model alle specs er: 37PF9731D/10 |
|
|
Er det et du selv ejer? :) Det eneste jeg lige kunne finde kostede 24k kr. Men det var også 37"  __________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge? |
|
|
Nej, og det er også bedøvende ligegyldigt i den størrelse.
Helikopteren skrev:
Men kan lige sige at jeg er herre tilfreds med billedet på Sony' 32V2000!!!
|
|
|
Så hold fast i dét. Det er et udmærket tv. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
Hey
Som nogen måske kan huske har jeg søgt siden sommerferien efter et godt TV, og har/er lun på et Sony 32V2000, men synes det er begyndt at gå ud af markedet? (Kan dog sagtens stadig få fat på det) |
|
|
Jeg ved ikke hvordan du har fået den opfattelse, men det er ikke på vej ud. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Caraedoc Branchemedlem

Strax Service
Bruger siden: 16 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til de der ca 13.000 kr kan du få nogle gode Samsung skærme...
Jeg må sige at Sony ikke rigtig imponerer mig. __________________ Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Helikopteren skrev:
Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge? |
|
|
Nej, og det er også bedøvende ligegyldigt i den størrelse.
|
|
|
Jeg er helt enig med Otto her. Med mindre du sidder med snuden helt oppe i skærmen, så skal der altså ikke meget afstand til før end du ikke kan se forskel på 1080p og 720p, når vi taler de "små" skærmstørrelser.
Og det gamle mantra skal det lige gentages :
"Hellere en god 720p skærm end en ringe 1080p skærm"
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Caraedoc skrev:
|
Til de der ca 13.000 kr kan du få nogle gode Samsung skærme...
Jeg må sige at Sony ikke rigtig imponerer mig.
|
|
|
Hvis Sony ikke imponerer dig, så undrer det mig noget at Samsung gør. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Caraedoc Branchemedlem

Strax Service
Bruger siden: 16 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Hvis Sony ikke imponerer dig, så undrer det mig noget at Samsung gør.
|
|
|
Jeg ser på mange TV på en måned! Og jeg må sige at Philips, LG, Panasonic og Samsung træder frem i forhold til alle andre! Specielt Samsung for deres enkelthed og design. Og billed kvaliten er høj. Højere end mange. __________________ Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Caraedoc skrev:
| Jeg ser på mange TV på en måned! Og jeg må sige at Philips, LG, Panasonic og Samsung træder frem i forhold til alle andre! Specielt Samsung for deres enkelthed og design. Og billed kvaliten er høj. Højere end mange. |
|
|
Jeg bemærkede ikke lige din profil som branchemedlem. Anyway: Alene dét at du bare fremhæver Philips som generelt godt, det diskvalificerer din mening i mine øjne. Der er _afsindigt_ store udsving i kvaliteten på Philips produkter, fra ekstremt ringe til blandt det bedste på markedet. Det samme gælder sådan set Samsung, men hvis du sammenligner det bedste Sony 32" med det bedste Samsung 32", så er Sony'en i mine øjne klart bedst. Hvis du skal påvirke min holdning omkring dét, så kræver det lidt mere uddybning om _hvad_ i billedet du mener er bedre på Samsung.
Du skal selvfølgelig have lov til at have din holdning, baseret på hvad du har set, men jeg tillader mig at være uenig... Jeg har den klare holdning at størstedelen af forbrugerne (og dermed også branchemedlemmer, der i bund og grund bare er forbrugere der får løn) ganske enkelt kigger efter de forkerte ting når de skal vurdere hvad der er bedst. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sagt med andre ord: Det er ikke fascinationen af Samsung der som sådan undrer mig. Det er dét at Sony og Samsung er MEGET mere ens end de forskellige mærker du nævner, derfor undrer det mig at du kan være imponeret over Samsung men ikke Sony. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Helikopteren Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey allesammen, tak for svarerne.
Hvis nu vi så siger at det sakl være 720p som i så fint skriver. Hvad vil i så sige?
Jeg er ikke synderligt imponteret over Samsung, kun deres design. Hverken deres M51 eller deres R72. Men hvad med deres nye M71 serie? http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232766
Hvordan er kvaliteten på det?
__________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |