Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD TV til ca. 13k med fuld HDTV opls? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 25 September 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Hey

Som nogen måske kan huske har jeg søgt siden sommerferien efter et godt TV, og har/er lun på et Sony 32V2000, men synes det er begyndt at gå ud af markedet? (Kan dog sagtens stadig få fat på det)

Er der andre alternativer der er pengene værd? Minimum  OG maximum er 32" og så en max pris på 13k.
Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge?
Og hvad kan i anbefale?
Det skal forresten helst kunne købes i en forretning til afhentning mellem Viborg og Aalborg, da jeg nægter at PostDK skal røre så fine sager!

Men kom med jeres erfaringer, og hvad kan i anbefale? Selvom jeg godt ved TV skal ses IRL. Men kan lige sige at jeg er herre tilfreds med billedet på Sony' 32V2000!!!

//Lars Hansen


__________________
Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
Til top Vis Helikopteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Helikopteren
 
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 26 September 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Ingen forslag? 

__________________
Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
Til top Vis Helikopteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Helikopteren
 
Caraedoc
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strax Service

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 27 September 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Philips er kommet med en ny række TV her i år...

Specifikationerne på dem ser sprøde ud og designet er ret pænt.

Kender ikke til prisen, men en model alle specs er: 37PF9731D/10



__________________
Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
Til top Vis Caraedoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Caraedoc
 
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 27 September 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Caraedoc skrev:

Philips er kommet med en ny række TV her i år...

Specifikationerne på dem ser sprøde ud og designet er ret pænt.

Kender ikke til prisen, men en model alle specs er: 37PF9731D/10

Er det et du selv ejer? :)
Det eneste jeg lige kunne finde kostede 24k kr.
Men det var også 37"


__________________
Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
Til top Vis Helikopteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Helikopteren
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:

Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge?
 

Nej, og det er også bedøvende ligegyldigt i den størrelse.
 

Helikopteren skrev:
Men kan lige sige at jeg er herre tilfreds med billedet på Sony' 32V2000!!!

Så hold fast i dét. Det er et udmærket tv.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Helikopteren skrev:
Hey

Som nogen måske kan huske har jeg søgt siden sommerferien efter et godt TV, og har/er lun på et Sony 32V2000, men synes det er begyndt at gå ud af markedet? (Kan dog sagtens stadig få fat på det)

Jeg ved ikke hvordan du har fået den opfattelse, men det er ikke på vej ud.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Caraedoc
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strax Service

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 28 September 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Til de der ca 13.000 kr kan du få nogle gode Samsung skærme...

Jeg må sige at Sony ikke rigtig imponerer mig.



__________________
Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
Til top Vis Caraedoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Caraedoc
 
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3792
Sendt: 28 September 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Helikopteren skrev:

Er der nogen der understøtter HDTV i fuld opløsning, altså xxxx*1080 til de penge?
 

Nej, og det er også bedøvende ligegyldigt i den størrelse.

Jeg er helt enig med Otto her. Med mindre du sidder med snuden helt oppe i skærmen, så skal der altså ikke meget afstand til før end du ikke kan se forskel på 1080p og 720p, når vi taler de "små" skærmstørrelser.

Og det gamle mantra skal det lige gentages :

"Hellere en god 720p skærm end en ringe 1080p skærm"
 

 

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Caraedoc skrev:

Til de der ca 13.000 kr kan du få nogle gode Samsung skærme...

Jeg må sige at Sony ikke rigtig imponerer mig.

Hvis Sony ikke imponerer dig, så undrer det mig noget at Samsung gør.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Caraedoc
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strax Service

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 28 September 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Hvis Sony ikke imponerer dig, så undrer det mig noget at Samsung gør.

Jeg ser på mange TV på en måned! Og jeg må sige at Philips, LG, Panasonic og Samsung træder frem i forhold til alle andre! Specielt Samsung for deres enkelthed og design. Og billed kvaliten er høj. Højere end mange.



__________________
Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
Til top Vis Caraedoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Caraedoc
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Caraedoc skrev:
Jeg ser på mange TV på en måned! Og jeg må sige at Philips, LG, Panasonic og Samsung træder frem i forhold til alle andre! Specielt Samsung for deres enkelthed og design. Og billed kvaliten er høj. Højere end mange.

Jeg bemærkede ikke lige din profil som branchemedlem. Anyway: Alene dét at du bare fremhæver Philips som generelt godt, det diskvalificerer din mening i mine øjne. Der er _afsindigt_ store udsving i kvaliteten på Philips produkter, fra ekstremt ringe til blandt det bedste på markedet. Det samme gælder sådan set Samsung, men hvis du sammenligner det bedste Sony 32" med det bedste Samsung 32", så er Sony'en i mine øjne klart bedst. Hvis du skal påvirke min holdning omkring dét, så kræver det lidt mere uddybning om _hvad_ i billedet du mener er bedre på Samsung.

Du skal selvfølgelig have lov til at have din holdning, baseret på hvad du har set, men jeg tillader mig at være uenig... Jeg har den klare holdning at størstedelen af forbrugerne (og dermed også branchemedlemmer, der i bund og grund bare er forbrugere der får løn) ganske enkelt kigger efter de forkerte ting når de skal vurdere hvad der er bedst.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Sagt med andre ord: Det er ikke fascinationen af Samsung der som sådan undrer mig. Det er dét at Sony og Samsung er MEGET mere ens end de forskellige mærker du nævner, derfor undrer det mig at du kan være imponeret over Samsung men ikke Sony.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Helikopteren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 28 September 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Hey allesammen, tak for svarerne.

Hvis nu vi så siger at det sakl være 720p som i så fint skriver.
Hvad vil i så sige?

Jeg er ikke synderligt imponteret over Samsung, kun deres design. Hverken deres M51 eller deres R72.
Men hvad med deres nye M71 serie?
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232766

Hvordan er kvaliteten på det?


__________________
Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
Til top Vis Helikopteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Helikopteren
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes