| Forfatter |
|
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har længe overvejet at spare op til en projektor...derfor hvis denne tråd fører til en masse kan det jo være jeg får sparet op til en!  - Den skal være god og billig, men samtidig have lidt kvalitet i sig!
- Den skal selvfølgelig kunne lave et 16:9 billede, så ens film bliver optimale...
- Maks pris er ca. 5-6000 kr.
Hvad med TV-tuner (har TDC kabel-TV), kabler, ophæng osv?  Desuden kan lokalet gøres helt mørkt (også om dagen), så lysstyrke er vel ikke så vigtigt (skal selvfølgelig ikke vise et helt mørkt, kedeligt billede!)? I må gerne komme med link til hvor de kan købes (også brugt hvis prisen er rigtig!). På forhånd tak!
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Sanyo Z3, InFocus 4805, Panasonic PT-AE 700?
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva' med at købe en optoma hd70?  når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler.  (tysk pris er omkring 1100 euro) __________________
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
hva' med at købe en optoma hd70? når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler. (tysk pris er omkring 1100 euro) |
|
|
Det er desværre LANGT over budgettet... Synes ikke rigtig der er særlig mange indlæg...slet ingen der har nogle idé om en god og billig projektor, og hvofor?__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Infocus 4805 er nok det bedste i den pris klasse hvis den skal være ny.
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
| Infocus 4805 er nok det bedste i den pris klasse hvis den skal være ny. |
|
|
Link? __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved godt at det er over dit budget, men HD70 koster ca. 7500,- i Tyskland og er en meget bedre projektor end dem du selv foreslår. Hvis jeg var dig ville jeg find de sidste penge eller vente til jeg havde dem.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
hva' med at købe en optoma hd70? når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler. (tysk pris er omkring 1100 euro) |
|
|
Hvornår kommer den på banen?
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Van Kalt Forum Bruger


Bruger siden: 06 August 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Hifiklubben i kbh. har oprydnings-salg og der har de et par projektorer til salg! Det er demo-modeller, så du skal nok regne med at de har kørt nogle timer. http://www.hifiklubben.dk/lagersalg/default.asp
Der kan du sikkert gøre et godt kup!
Van Kalt.
|
| Til top |
|
| |