Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: God, billig projektor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 25 September 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har længe overvejet at spare op til en projektor...derfor hvis denne tråd fører til en masse kan det jo være jeg får sparet op til en!
  • Den skal være god og billig, men samtidig have lidt kvalitet i sig!
  • Den skal selvfølgelig kunne lave et 16:9 billede, så ens film bliver optimale...
  • Maks pris er ca. 5-6000 kr.
Hvad med TV-tuner (har TDC kabel-TV), kabler, ophæng osv?
Desuden kan lokalet gøres helt mørkt (også om dagen), så lysstyrke er vel ikke så vigtigt (skal selvfølgelig ikke vise et helt mørkt, kedeligt billede!)?
I må gerne komme med link til hvor de kan købes (også brugt hvis prisen er rigtig!).

På forhånd tak!


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 25 September 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Hvad med Sanyo Z3, InFocus 4805, Panasonic PT-AE 700?

__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 25 September 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

hva' med at købe en optoma hd70? når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler. (tysk pris er omkring 1100 euro)

__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 25 September 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
hva' med at købe en optoma hd70? når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler. (tysk pris er omkring 1100 euro)


Det er desværre LANGT over budgettet...

Synes ikke rigtig der er særlig mange indlæg...slet ingen der har nogle idé om en god og billig projektor, og hvofor?


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 26 September 2006 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Infocus 4805 er nok det bedste i den pris klasse hvis den skal være ny.
Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 26 September 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:
Infocus 4805 er nok det bedste i den pris klasse hvis den skal være ny.


Link?


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 26 September 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Hvad med dette fælleskøb hos recordere.dk :

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=891&zoneid=13

Det er incl. lærred, som du vel også mangler?

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 357
Sendt: 26 September 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Jeg ved godt at det er over dit budget, men HD70 koster ca. 7500,- i Tyskland og er en meget bedre projektor end dem du selv foreslår. Hvis jeg var dig ville jeg find de sidste penge eller vente til jeg havde dem.
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 27 September 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
hva' med at købe en optoma hd70? når den kommer på banen har du nok også de sidste kroner du mangler. (tysk pris er omkring 1100 euro)

Hvornår kommer den på banen?

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
Van Kalt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 August 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 77
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Hej.

Hifiklubben i kbh. har oprydnings-salg og der har de et par projektorer til salg! Det er demo-modeller, så du skal nok regne med at de har kørt nogle timer.
http://www.hifiklubben.dk/lagersalg/default.asp

Der kan du sikkert gøre et godt kup!

Van Kalt.

Til top Vis Van Kalt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Van Kalt
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes