| Forfatter |
|
Christian Otte Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu så jeg tilfældigvis i går, at Samsung har et 1080p-TV med
modelnummer LE-F71B, som man kan få i 40''-udgaven for ca. 21.000.
Umiddelbart lyder dette som et rigtig godt tilbud, men er der nogle,
der evt. ved lidt mere om denne model og om billedkvaliteten
overhovedet er noget værd til at begynde med?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skulle være den samme skærm, som Samsung M71'eren. Dog har denne F71'er 1920x1080 og 1:1 pixelmapping. Dvs. det er et ægte 1080p panel og du kan køre en PC over DVI/HDMI i denne opløsning. Hvis du skal tislutte den til en HTPC vil det være et rigtig godt valg, og hd-dvd/blu-ray film ser helt sikker super godt ud i denne opløsning på skærmen.
|
| Til top |
|
| |
Christian Otte Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende, spændende... hvornår skulle det komme til landet?
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Christian Otte skrev:
| Spændende, spændende... hvornår skulle det komme til landet? |
|
|
Så er det vist kommet nogen der har smugkigget, måske endog købt et ? __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 12 December 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
For nogle uger siden hang der et eksemplar hos Magasin, Kongens Nytorv, Kbh. - lige indenfor døren havde Samsung en udstilling af forskellige modeller. Jeg fik desværre ikke tid til at kigge ret meget, så jeg vil ikke vove mig ud i en bedømmelse.
|
| Til top |
|
| |
Tønden Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 22 December 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tillader mig at bumpe, da jeg er meget interesseret i denne model.
Nogen som har set eller hørt om den?
|
| Til top |
|
| |
hidef Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 26 December 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tønden skrev:
|
Jeg tillader mig at bumpe, da jeg er meget interesseret i denne model.
Nogen som har set eller hørt om den?
|
|
|
Jeg har den (fra HI-FI klubben) og bruger den sammen med DVD, HD-TV, HD DVD og Blu-Ray. Generelt er det en rigtig god skærm - rigtig godt med den høje opløsning, når man du har de rigtige signaler i HD. Jeg må ellers indrømme, at jeg var tæt på at give op mht. at få den kalibreret - jeg mener nu jeg har fundet den helt rigtige indstilling, så farverne og sort står rigtigt godt. Jeg synes faktisk den dynamiske indstilling af kontrasten fungerer ok på denne model.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 26 December 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk dog på at F71 modellen ikke har Smooth Motion Driver (100 Hz) som M71 og M91 har...
|
| Til top |
|
| |