Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-F71B... er det noget værd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Christian Otte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 25 September 2006 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Nu så jeg tilfældigvis i går, at Samsung har et 1080p-TV med modelnummer LE-F71B, som man kan få i 40''-udgaven for ca. 21.000. Umiddelbart lyder dette som et rigtig godt tilbud, men er der nogle, der evt. ved lidt mere om denne model og om billedkvaliteten overhovedet er noget værd til at begynde med?
Til top Vis Christian Otte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Otte
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 25 September 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Da skærmen ikke er kommet på gaden i DK endnu, er der derfor ikke nogen der kan vide det helt store om den... Men se efter nogle anmeldelser fra udlandet, måske er der nogen der har testet det...

Men her kan du læse om det, og se nogle specs: http://www.samsung.com/uk/products/television/tftlcd/le40f71 bxxeu.asp

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 26 September 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret  

Det skulle være den samme skærm, som Samsung M71'eren. Dog har denne F71'er 1920x1080 og 1:1 pixelmapping. Dvs. det er et ægte 1080p panel og du kan køre en PC over DVI/HDMI i denne opløsning. Hvis du skal tislutte den til en HTPC vil det være et rigtig godt valg, og hd-dvd/blu-ray film ser helt sikker super godt ud i denne opløsning på skærmen.
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Christian Otte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 26 September 2006 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Spændende, spændende... hvornår skulle det komme til landet?
Til top Vis Christian Otte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Otte
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 12 December 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret  

Christian Otte skrev:
Spændende, spændende... hvornår skulle det komme til landet?

Så er det vist kommet  nogen der har smugkigget, måske endog købt et ?



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 12 December 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

For nogle uger siden hang der et eksemplar hos Magasin, Kongens Nytorv, Kbh. - lige indenfor døren havde Samsung en udstilling af forskellige modeller. Jeg fik desværre ikke tid til at kigge ret meget, så jeg vil ikke vove mig ud i en bedømmelse.
Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
Tønden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 22 December 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Jeg tillader mig at bumpe, da jeg er meget interesseret i denne model.

Nogen som har set eller hørt om den?

Til top Vis Tønden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tønden
 
hidef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 26 December 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

Tønden skrev:

Jeg tillader mig at bumpe, da jeg er meget interesseret i denne model.

Nogen som har set eller hørt om den?

Jeg har den (fra HI-FI klubben) og bruger den sammen med DVD, HD-TV, HD DVD og Blu-Ray. Generelt er det en rigtig god skærm - rigtig godt med den høje opløsning, når man du har de rigtige signaler i HD. Jeg må ellers indrømme, at jeg var tæt på at give op mht. at få den kalibreret - jeg mener nu jeg har fundet den helt rigtige indstilling, så farverne og sort står rigtigt godt. Jeg synes faktisk den dynamiske indstilling af kontrasten fungerer ok på denne model.

Til top Vis hidef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hidef
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 26 December 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Husk dog på at F71 modellen ikke har Smooth Motion Driver (100 Hz) som M71 og M91 har...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes