Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 00:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Dårligt antennesignal. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Jeg har endelig fået sat mit nye TH-42PV60E og min EH65 recorder op, men til min store overraskelse opdager jeg at der utydelige billeder på stort set alle kanaler. Det er kornet og utydeligt, derfor har jeg brug for noget kyndig vejledning. Det var ikke noget problem med mit gamle Panasonic CRT fjernsyn hvor billederne var meget klare. Det undre mig, at det kan blive så meget værre med mit plasma.

Mit setup er som følger:

Antennestik i væg -------> antenneforstærker --------> recorder ------> plasma.

Jeg har købt helt nye antennekabler til formålet, kåret til best buy og alt det der:

http://klik1stik.dk/product.asp?product=481&sub=170& page=1

HDMI:

Recorder ---> Plasma HDMI 1.

SCART:

Recorder AV1 ------> Plasma AV2.

Skal lige nævne jeg kører TDC kabel.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, da det ikke er til at holde ud at se på.

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 27 September 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Den forstærker jeg har er denne:

http://www.gate2prices.dk/cables/cables-vis.asp?Kode=L001095

Da jeg prøvede at forbinde mit TV direkte fra antennestikket i væggen, stod billede klarere.

Dvs. det er antenneforstærkeren der forstærker forkert.

Hvad kan jeg så gøre, da jeg gerne vil have mit andet TV i soveværelset på.

Jeg har hørt, at nogle anbefalet en F-connector.

Vil det også være det optimale i dette tilfælde og hvilken en skal jeg i så fald vælge for ikke at miste signaltab?

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes