Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 20:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: indstillinger på samsung m71 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
knudsendk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 28 September 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Jep jeg har et samsung le-40m71 et fedt tv med et super billed, jeg har kalibreret det med en dvd skive, men kunne da være interesseret i at høre om der er noget der også har gjort det samme eller evt. har fået det lavet professionelt. kunne i så ikke skrive hvad jeres værdier på de forskellige opsætninger er. her tænker jeg på kontrast, lys, farve osv.

på forhånd tak.

Til top Vis knudsendk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knudsendk
 
knudsendk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 28 September 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

ja jeg glemte jo lige at skrive mine egne indstillinger

her er de:

kontrast:  47

lysstyrke:  66

skarphed:  17

farve:  48

farvetone:  varm 1

Til top Vis knudsendk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knudsendk
 
knudsendk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 12
Sendt: 30 September 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Hallo derude !!

Kan det virkelig passe at jeg er den eneste der har et samsung le-40m71b tv? Nej vel hvorfor pokker er der så ikke nogen der vil ud med deres indstillinger, hvis vi udveksler data/erfaringer kunne det jo være at vi allesammen endte med at få et helt perfekt billede så kom nu ud med jeres indstillinger.

Til top Vis knudsendk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knudsendk
 
kennethkryger
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 April 2005
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 12 November 2006 kl. 03:56 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har netop erhvervet mig et LE-40M71B og har prøvet dine indstillinger. Sammen med mit Media Center synes jeg faktisk godt om dem, selv om jeg nok ender med at sætte skarpheden lidt højere...

Mvh
Kenneth

Til top Vis kennethkryger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethkryger
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes