| Sendt: 28 September 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep jeg har et samsung le-40m71 et fedt tv med et super billed, jeg har kalibreret det med en dvd skive, men kunne da være interesseret i at høre om der er noget der også har gjort det samme eller evt. har fået det lavet professionelt. kunne i så ikke skrive hvad jeres værdier på de forskellige opsætninger er. her tænker jeg på kontrast, lys, farve osv.
på forhånd tak.
|