| Sendt: 28 September 2006 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Jeg har bestilt en af 50" Pioneer plasmaskærmene over på recordere.dk og vil gerne høre, hvad jeg kan gøre for at sikre bedst muligt billedkvalitet på et analogt antennesignal.
Jeg har Stofa og der er desværre ikke planer om digital spejl i mit område (endnu). Der er heller ikke mulighed for TDC Kabel, og jeg må sandelig heller ikke hænge en parabol op! Så jeg er altså stuck med det analoge signal fra Stofa i en overskuelig fremtid.
Hvilke "apparater" kunne jeg stille mellem mit antennesignal og skærmen for at optimere TV signalet?
Jeg planlægger at investere i en DVB-T modtager til i det mindste at se DR1, DR2 og TV2 digitalt.
Per
|