Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
Hejsa
Søgte, men fandt intet, så ville lige spørge om nogle har oplevet denne skærm og om
den stadig kan følge med? Tænkte i forhold til PV60 og det nye
Pioneer.. Overvejer lidt dette, fordi Phillips laver de lækreste
bevægelser og et skønt billede! Den ser nemlig rigtig fræk ud, og prisen er også ok... http://www.powerbox24.de/product_info.php/info/p2949_Philips -50PF-9631D.html
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum