| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haj
Newbie til eller rettere fra fingerspidserne...
Mit elskede gamle 32" er lige brændt af og skal nu ud ig have nyt....
Der er bare det at enhver ekspeditient kan binde mig en historie på ærmet, da jeg ved nada om tv idag.
Jeg bor et sted, med TDC-KabelTV, som indtilvidere har fungeret perfekt på det 5 år gamle tv.
Altså ingen HD eller noet som helst....
Jeg har lagt mærke til at der er en masse tal på nye tv om contrast osv osv
Hvilke tal skal være så høje som muligt og hvilke skal være så lave muligt??
Jeg regner meget stærkt med at det bliver et plama tv, da de er en anelse billigere end LCD, men hvad er de umiddelbare forskelle, fordele og ulemper ved det enkelte produkt??
Hvor meget ekstra er det nødvendigt/kan det betale sig at få en indbygget digitaltuner???
Jeg har søgt lidt på emnet, men er ordblind, så det tager mig utroligt lang tid at stave mig igennem alle de svar, så hvis I vel være så venlige, bare at smide nogle kortfattede svar og helst uden alt for meget teknisk sprogg eller jo det må der godt være, men husk at forklare det, så en newbie kan forstå det..
På forhånd tak jkælpen
*BM*
|