Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 17:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærms hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
waggy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 176
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle.

Jeg ved godt der er skrevet en masse om fladskærme, men det er efterhånden svært at finde de informationer man skal bruge. Håber derfor nogen herinde vil hjælpe..... igen igen.  Jeg flytter snart i nyt hus, og skal i den forbindelse ha et nyt tv. Modellerne jeg har kig på er:

Samsung LE-40R71B og Panasonic TH-42PV60E

Stedet jeg skal bo har TDC kabel tv, og det er det jeg kommer til at bruge mest. Selvfølgelig skal jeg da også se en film i ny og næ, men det bliver ikke det primære valg.

Spørgsmålet er så, hvilket tv er bedst til alm. tv kiggeri?

Har jeg brug for 2 tunere, og i så fald, hvorfor?

Hvad med en Digital tuner, er det nødvendigt?

Håber der sidder nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig godt på vej.

På forhånd tak



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
Til top Vis waggy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waggy
 
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

digital tuner er en fordel. Du skal bruge en dvb-c tuner
mig bekendt har ingen af de ovennævnte dette, umiddelbart tror jeg kun det er B&O og Loewe der har det indbygget. Ellers skal man have en seelector-box ved siden af.

Men hvis det skal være en af de 2 ovenstående, så ville jeg vælge panasonic. har ikke set den , men den kan ikke være dårligere end le-40r71b

Håber du finder det rigtige

Ps. du skal kun bruge 2 tunere hvis du vi lsel PIP (altså 2 tv billeder samtidig)
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

waggy skrev:
Spørgsmålet er så, hvilket tv er bedst til alm. tv kiggeri?


Panaen er bedst til alt.

(på nær måske desktop windåse arbejde, men det nævner du jo ikke)
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
waggy
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 176
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
waggy skrev:
Spørgsmålet er så, hvilket tv er bedst til alm. tv kiggeri?


Panaen er bedst til alt.

(på nær måske desktop windåse arbejde, men det nævner du jo ikke)

Gælder det hele også hvis man tager en M61?



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
Til top Vis waggy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waggy
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Ja. Det gælder sådan set med alle LCD TV indtil de markant laver om på den måde de laver dem på.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes