Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 15:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: kdf-e50 problemer med at ntsc signal (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sauron
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Jeg er den glade ejer af et sony kdf-e50a11e fjernsyn men har opdaget at nå jeg ser kode 1 film eller hd-dvd kommer der gennemsigtige streger der køre op af på biledt lidt ligsom hvis du ser en skærm i fjensynet.Det er ik i alle scener(ganske få) og i nogle film opstå det slet ikke.det er meget svagt og min kærste ka ik se dem.  Jeg har ik set det på kode2 film. jeg køre med et 3 meter hdmi kabel ka det være det for dårlig kvalitet eller er der fejl på fjernsynet eller er det ganske normalt?
Til top Vis sauron's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sauron
 
sauron
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Ingen der ved noget?
Til top Vis sauron's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sauron
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Hvad for en afspiller bruger du? Har du prøvet en anden? Eller en anden forbindelse fra samme afspiller? (Scart, S-VHS)

På CRT TV kommer der små, tynde vandrette streger når man smider NTSC-info ind, men jeg går ikke ud fra at det er samme problem her.

Jeg kunne i øvrigt godt tænke mig at se såen et TV her IRL. Du skulle vel ikke vide hvor man kan se et i eller omkring Århus?
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 357
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 06:49 | IP-adresse registreret  

Sauron

Det er ikke normalt, mit gør det i hvet fald ikke. Det lyder nærmere som et ground loop eller støj som forstyrre signalet. Har du dine signalkabler løbende op af strømkabler eller ligende. Hvis du har det så prøv at adskille dem.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted
 
sauron
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Eeyore: Det var ligde det der var galt. Har en bilig tvbænk fra ikea og alle ledninger løber ud af et hul så der jeg trak hdmi en anden vej bliv det straks meget bedre

Dog hvist man anstrænger sig og fks pauser ka du stadig ane det. Vil et dyre hdmi kabel med bedre afskærmning hjælpe. Det iretere ik nu men nå man hved det er der. Tusinde tak for hjælpen

Til top Vis sauron's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sauron
 
Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 357
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Det var så lidt

Ja et bedre kabel vil sikkert løse problemet.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes