Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 22:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til Tyskertricket ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BooY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Hey.

 

Har fundet min nye skærm, nu skal den bare købes og vil jo selvfølgelig gerne spare nogle knaster, og det gør jeg bedst ved at købe fra tyskland, ikke?

 

Skærmen er Samsung le26m51b, men hvordan finder jeg denne skærm på en side i tyskland? =D

Til top Vis BooY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BooY
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Det har altid undret mig hvorfor folk er så vilde med at købe i Tyskland, også denne gang er jeg et stort ?.

Den billigste biks i Tyskland skal have 835€ ca. 6329,- + porto (ved ikke en gang om de sender til DK)

Den billigste i DK skal have 6920,- inkl. porto.

Jeg har svært ved at se hvor de store besparelser gemmer sig.



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
Deathie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 269
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

I dette tilfælde er der ikke så meget at spare, men jeg har set tilfælde hvor det har været en del penge (4000-5000 kr)

__________________
Tak for et godt forum og god stemning
Til top Vis Deathie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deathie
 
BooY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Clix, Blev skam også grumt skuffet :(

 

Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;)

Til top Vis BooY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BooY
 
Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 502
Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Af og til kan det godt betale sig at handle i Tyskland.

Jeg slap f.eks. med 5000,- inkl. fragt for min Denon AVR-3802 surround reciever, da Hifi Klubben stadig havde den for 10.000,-
Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^
 
BooY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Tror vi kan konkludere at tjekke priser i Tyskland kan betale sig at tjekke priserne i Tyskland dog uden for høje forventninger ;)
Til top Vis BooY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BooY
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

BooY skrev:
Clix, Blev skam også grumt skuffet :(

Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;)

Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke.



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:
BooY skrev:
Clix, Blev skam også grumt skuffet :(

Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;)

Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke.

hmm købte selv en dvd afspiller til 4200,- alt incl dernede som hfk skulle have 6000,- for(denon 2910) er så også mit eneste køb dernede men ca 30% er da en slat syntes jeg,men enig gider heller ikke for mindre,10-20% er sådan set ligemeget for mig.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen.

opto hva for en fisk? skulle lige google lidt på den zorglub hehe,så skal der ses film i weekenden

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

You better believe it!  men det har også taget en hel måned at få den op til .dk, men jeg klager sgu ikke til den pris.

Første fil bliver naturligvis The Empire Strikes Back, hvad ellers?

Ellers har jeg også handlet en del af mit billige hifi i tyskland, der er ofte gode % at spare.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
CLIX skrev:
BooY skrev:
Clix, Blev skam også grumt skuffet :(

Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;)

Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke.

hmm købte selv en dvd afspiller til 4200,- alt incl dernede som hfk skulle have 6000,- for(denon 2910) er så også mit eneste køb dernede men ca 30% er da en slat syntes jeg,men enig gider heller ikke for mindre,10-20% er sådan set ligemeget for mig.

Hvis det drejer sig om 30-40%, så ville jeg da også købe der. Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte.



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen.

hvis du tjecker den på hifipriser kan du finde den til ca 8200kr i dk

 

"EDIT" Det er igennem pixmania den koster det, men tilgengæld er det danske garantisordninger



__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

taz123456 skrev:

Zorglub skrev:
Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen.

hvis du tjecker den på hifipriser kan du finde den til ca 8200kr i dk

 

"EDIT" Det er igennem pixmania den koster det, men tilgengæld er det danske garantisordninger



Så hellere tyskland end pix-vitarrøvenpådig-nia, men hver sin erfaring jo!
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu 2 gange handlet plasma i tyskland

første gang var et Panasonic TH42PH50 som jeg dengang sparede ca 8000kr på og anden gang var det et Panasonic TH42PHD8 som jeg sparede ca 6000kr på.

Hvis besparelsen havde været under 2000kr så havde jeg ikke købt i tyskland, men ingen forhandlere herhjemme kunne være med på prisen.

Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:
Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte.

det må det være . fik denon avr-2807 kr. 1400 billigere hos digital.de, end hvad den koster hos hifi-klubben, hvilket da også er en slags penge...

\ulrik



__________________


film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

xtort skrev:
CLIX skrev:
Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte.
det må det være . fik denon avr-2807 kr. 1400 billigere hos digital.de, end hvad den koster hos hifi-klubben, hvilket da også er en slags penge...

\ulrik

Helt sikkert er det en slags penge, nu har jeg ikke set hvad den koster i Danmark. Har også lige undersøgt prisen på en mulig projektor til det lille hjem, den koster 14.000 i Danmark og ca. 9.200 i Tyskland, så hvis ikke de danske priser falder lidt inden jeg har skrabet pengene sammen, så bliver den da også hentet over grænsen.



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 
xtort
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:

Helt sikkert er det en slags penge, nu har jeg ikke set hvad den koster i Danmark. Har også lige undersøgt prisen på en mulig projektor til det lille hjem, den koster 14.000 i Danmark og ca. 9.200 i Tyskland, så hvis ikke de danske priser falder lidt inden jeg har skrabet pengene sammen, så bliver den da også hentet over grænsen.

hifi-klubben skal have kr. 8000, så jeg er da glad for mine 1400 sparede danske kroner...



__________________


film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort
 
CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 838
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

xtort skrev:
hifi-klubben skal have kr. 8000, så jeg er da glad for mine 1400 sparede danske kroner...

Det er jo også sådan ca. 20%, hvilket jeg også synes er fint



__________________
Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
Til top Vis CLIX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLIX
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes