| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Står og skal bruge en projektor til data hovedsagligt, det vil sige powerpoint og den slags.
Prislejet hedder ca. 10.000 kr. Nogen der er har nogen gode råd eller anbefalinger?
Den må også gerne være så støjsvag som muligt.
På forhånd tak
|