Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 21:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hvor kan Mirai DTL-532W100 købes?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
trust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg har besluttet mig for at købe et Mirai DTL-532W100 fjernsyn (pt. pris på EDBpriser 4995,-). Jeg ønsker dog at have muligheden for at returnere tv'et hvis jeg er utilfred med billedet og vil derfor gerne købe det i et butik med tilfredhedsgaranti - IKKE NETbutik.

Jeg har fundet tv'et i tdc-butikken, men det er 450,- kr dyrere. Er der nogen der ved om det kan gøres billigere et andet sted??

På forhånd tak

Til top Vis trust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trust

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Du finder det nok ikke billigere i en fysisk butik end hos TDC. Det var der jeg købte mit, og de byttede med glæde både da jeg havde pixelfejl og da jeg ville have pengene tilbage. Hvad du skulle komme ud for afhænger måske af hvilken afdeling du køber hos. Det står dog i deres tilbudsavis, at de yder 14 dages fuld returret, ligesom Interweb-butikker.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

trust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

hhhmmm okay..... tænkte at der måske også var andre butikker

Du havde pixelfejl i dit...lyder ikke godt. Var det årsagen til at du gav tv'et retur???

Til top Vis trust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trust

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Ja, første gang. Anden gang fik jeg pengene tilbage fordi jeg ærligt talt syntes at TV'et var for dårligt.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 06:47 | IP-adresse registreret  

trust

Hvis du køber det på nettet, er det faktisk nemmere at returnere det end i en alm. butik, da du har 14 dages returret på varer købt over nettet. Dog kræver det at du ikke ødelægger embalage under udpakning, da tingene skal returneres i en tilstand svarende til ny.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 06:53 | IP-adresse registreret  

Men nu har TDC jo samme 14 dages returret, og så kan det jo være det er nemmere, eller ligeså nemt, og uden forsendelsesomkostninger, at slæbe fjernsynet med i TDC, som det er at slæbe det med på posthuset.

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 07:07 | IP-adresse registreret  

Ahh, det vidste jeg ikke. Hvilket også afslører, at jeg var lige lovlig hurtig til, at læse dit tidligere indlæg, eller så har jeg bare ikke fået kaffe nok endnu idag. Sorry
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes