Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 19:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt Samsung LCD-TV max 9000,- (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
whcvip
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Jeg er på udkig efter et nyt tv, det skal være et Samsung, da jeg i forvejen har Samsung surround anlæg/højttalere, og gerne vil holde mig til samme mærke/stil. Jeg har dog ikke mere at bruge end MAX 9000,- og ind til videre står mit valg mellem følgende modeller:

Samsung LE-32M51B Ca. 7500,-
Samsung LE-32R72B Ca. 8200,-

Jeg kan bedst lide LE-32M51B sådan på designet, men LE-32R72B  ser ud til at have en tand bedre LCD panel eller?

Jeg har ikke rigtigt fulgt med, så ved ikke hvad der vil være bedst, og/eller om der findes andre fra samme producent som måske vil være bedre i den prisklasse. Skal minimum være 32"
Til top Vis whcvip's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af whcvip Besøg whcvip's Websted

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Du kan ikke rigtig se på specifikationerne om et panel er god. R7 er den 'billige' serie, så M51'eren kan sagtens tænkes at være bedre. Det bedste du kan gøre er at se fjernsynene IRL.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

whcvip
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Ok, hvilken butikskæde forhandler Samsung?
Til top Vis whcvip's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af whcvip Besøg whcvip's Websted

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

whcvip skrev:
Ok, hvilken butikskæde forhandler Samsung?

Det er der flere der gør. F.eks gør Expert og Fona for bare at nævne to af dem.

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Tape Connection, Hi-Fi Klubben.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

SilverLine
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

whcvip skrev:
Jeg er på udkig efter et nyt tv, det skal være et Samsung, da jeg i forvejen har Samsung surround anlæg/højttalere, og gerne vil holde mig til samme mærke/stil. Jeg har dog ikke mere at bruge end MAX 9000,- og ind til videre står mit valg mellem følgende modeller:

Samsung LE-32M51B Ca. 7500,-
Samsung LE-32R72B Ca. 8200,-

Jeg kan bedst lide LE-32M51B sådan på designet, men LE-32R72B  ser ud til at have en tand bedre LCD panel eller?

Jeg har ikke rigtigt fulgt med, så ved ikke hvad der vil være bedst, og/eller om der findes andre fra samme producent som måske vil være bedre i den prisklasse. Skal minimum være 32"

Fundet ud af, hvad for en af de to modeller, der er mest tiltalende ? Står selv for at skulle have et samsung fjernsyn. Lige ud fra specs`ne, ligner det at LE-32R72B er bedst. Både højre kontrast samt farver...

Til top Vis SilverLine's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverLine Besøg SilverLine's Websted

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Specs kan du ikke bruge til noget (eller i hvert fald, meget lidt!) mht. at bedømme billedkvalitet.

whcvip
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

SilverLine skrev:

whcvip skrev:
Jeg er på udkig efter et nyt tv, det skal være et Samsung, da jeg i forvejen har Samsung surround anlæg/højttalere, og gerne vil holde mig til samme mærke/stil. Jeg har dog ikke mere at bruge end MAX 9000,- og ind til videre står mit valg mellem følgende modeller:Samsung LE-32M51B Ca. 7500,-Samsung LE-32R72B Ca. 8200,-Jeg kan bedst lide LE-32M51B sådan på designet, men LE-32R72B  ser ud til at have en tand bedre LCD panel eller?Jeg har ikke rigtigt fulgt med, så ved ikke hvad der vil være bedst, og/eller om der findes andre fra samme producent som måske vil være bedre i den prisklasse. Skal minimum være 32"<!--var SymRealOnLoad;var SymReal; Sym(){ window.open = SymWinOpen; if(SymReal != null)     SymReal();} SymOnLoad(){ if(SymRealOnLoad != null)     SymRealOnLoad(); window.open = SymRealWinOpen; SymReal = window.; window. = Sym;}SymRealOnLoad = window.onload;window.onload = SymOnLoad;//-->

Fundet ud af, hvad for en af de to modeller, der er mest tiltalende ? Står selv for at skulle have et samsung fjernsyn. Lige ud fra specs`ne, ligner det at LE-32R72B er bedst. Både højre kontrast samt farver...

Skal lige se den irl, men tror det bliver LE-32M51B da designet efter min mening er flottest, men hvis billede kvaliteten på LE-32R72B er betydelig bedre så vil jeg nok købe det i stedet.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes