Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 13:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Opspænding af lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Hej alle

For nogle måneder siden købte jeg et Quality Screen fastramme lærred. Siden da har jeg kæmpet med at få det spændt ordentligt op, så det ikke buler/bølger. Jeg valgte et fastramme lærred netop for at undgå disse problemer, men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikke få bulerne væk

Nu har jeg simpelthen kastet håndklædet i ringen, og indset at jeg må have professionel hjælp. Er det nogen der kender et firma i Aalborg, som kan hjælpe med det?

PS: Jeg har kigget i telefonbogen under "Lærredsopspændere" men der var desværre ingen hjælp at hente

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:

For nogle måneder siden købte jeg et Quality Screen fastramme lærred. Siden da har jeg kæmpet med at få det spændt ordentligt op, så det ikke buler/bølger. Jeg valgte et fastramme lærred netop for at undgå disse problemer, men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikke få bulerne væk

Hvordan spændes din dug fast på rammen?

Mit dug sættes fast bag på rammen med "kliklåse" (ved ikke hvad det hedder, men kliklåse lyder "fornuftigt" ), og jeg har aldrig haft problemer med buler mv. Hat du haft kontakt med Quality Screen omkring dette problem?

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hej Gerdes

Øverst er lærredet limet fast på rammen. I siderne og i bunden sættes det fast ved hjælp af velcrobånd.

Jeg har ikke haft kontakt med Quality Screen, og jeg tror også at det er min egen skyld at lærredet buler. Jeg har altid været helt håbløs til den slags med at arbejde med stof. I skolen var jeg klassens ringeste i formning, og selv den dag i dag kan jeg ikke sætte et frimærke på et brev uden det skrider

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Du bør kontakte John fra Quality screen som helt sikkeret kan hjælpe dig
http://www.qualityscreen.dk/Menu/Kontakt.htm

Da der var problemer med mit rullelærred kom John forbi og repareret det hos mig det er da kundeservice

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

Du bør kontakte John fra Quality screen som helt sikkeret kan hjælpe dig
http://www.qualityscreen.dk/Menu/Kontakt.htm

Da der var problemer med mit rullelærred kom John forbi og repareret det hos mig det er da kundeservice

Ja, det er da service må man sige. Jeg prøver at kontakte John, så må vi se hvad han siger.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes