Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 18:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: International (EU) garanti hos Toshiba? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Står for at skulle købe et 32WL66 Z, og er i den forbindelse meget i tvivl om jeg skal smide 7800,- hos Tape Connection, eller 6300-6500,- hos en tysk internetbutik. Min største betænkelighed er mht. garanti og reparation, da jeg - efter henvendelse hos Toshiba.dk, El Giganten, samt tonsvis af besøgte hjemmesider (bla. www.butik112,.dk) endnu ikke har ku få svar på om Toshiba yder Europa-garanti på deres fladskærme.

Jeg er blot en fattig studerende, og vil derfor naturligvis hellere end gerne spare 1500-2000 spir, men omvendt vil det osse være pænt bittert at stå med et defekt TV, der *skal* til Tyskland for at blive repareret, med alt hvad der dertil hører af besvær, udgifter og manglende TV...

Så, hvad siger I - har Toshiba EU-garanti, og hvis ikke, kan det så betale sig at købe hos en internetbutik i Tyskland, skal jeg hende det selv dernede (og i givet fald, hvor), eller blot bide i det sure æble og smide pengene hos TC?

Venlig hilsen,

Khan

Til top Vis Khan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Khan

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 November 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret  

Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner.

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 November 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner.

Husk at Tape Connection kun giver 2 års garanti på TV !

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 16 November 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

nesdam skrev:
nemligja skrev:

Husk at Tape Connection kun giver 2 års garanti på TV !

UPS.. ja det er rigtigt.. men ville stadig ikke spare de penge hvis var mig..

Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Jeg ville oprette en tråd lignende denne men fald så over den her, dog er selve spørgsmålet ikke besvaret endnu så her kommer det igen

Har toshiba en international garanti? (så hvis jeg køber tvet hos digitalo.de skal det ikke nødvendigvis sendes til tyskland hvis det går i stykker)

og vi snakker altså om at jeg kan spare godt 3180 kroner.
(toshiba 42x3030d: tapeconnection.dk = 13.488kr, billigste og eneste forhandler på hifipriser.dk = 18.204kr, digitalo.de KUN 10.307kr!)
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna

Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

bump
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 Juli 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg mener ikke at Toshiba har nogen garanti på tværs af landegrænser. De har ikke engang en dansk afdeling for AV produkter (men dog en importør).

Så regn med at skulle sende det retur til Tyskland for reparation.

/Lars

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes