| Forfatter |
|
Khan Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Står for at skulle købe et 32WL66 Z, og er i den forbindelse meget i tvivl om jeg skal smide 7800,- hos Tape Connection, eller 6300-6500,- hos en tysk internetbutik. Min største betænkelighed er mht. garanti og reparation, da jeg - efter henvendelse hos Toshiba.dk, El Giganten, samt tonsvis af besøgte hjemmesider (bla. www.butik112,.dk) endnu ikke har ku få svar på om Toshiba yder Europa-garanti på deres fladskærme.
Jeg er blot en fattig studerende, og vil derfor naturligvis hellere end gerne spare 1500-2000 spir, men omvendt vil det osse være pænt bittert at stå med et defekt TV, der *skal* til Tyskland for at blive repareret, med alt hvad der dertil hører af besvær, udgifter og manglende TV...
Så, hvad siger I - har Toshiba EU-garanti, og hvis ikke, kan det så betale sig at købe hos en internetbutik i Tyskland, skal jeg hende det selv dernede (og i givet fald, hvor), eller blot bide i det sure æble og smide pengene hos TC?
Venlig hilsen,
Khan
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
|