| Forfatter |
|
Khan Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Står for at skulle købe et 32WL66 Z, og er i den forbindelse meget i tvivl om jeg skal smide 7800,- hos Tape Connection, eller 6300-6500,- hos en tysk internetbutik. Min største betænkelighed er mht. garanti og reparation, da jeg - efter henvendelse hos Toshiba.dk, El Giganten, samt tonsvis af besøgte hjemmesider (bla. www.butik112,.dk) endnu ikke har ku få svar på om Toshiba yder Europa-garanti på deres fladskærme.
Jeg er blot en fattig studerende, og vil derfor naturligvis hellere end gerne spare 1500-2000 spir, men omvendt vil det osse være pænt bittert at stå med et defekt TV, der *skal* til Tyskland for at blive repareret, med alt hvad der dertil hører af besvær, udgifter og manglende TV...
Så, hvad siger I - har Toshiba EU-garanti, og hvis ikke, kan det så betale sig at købe hos en internetbutik i Tyskland, skal jeg hende det selv dernede (og i givet fald, hvor), eller blot bide i det sure æble og smide pengene hos TC?
Venlig hilsen,
Khan
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
|
Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner.
|
|
|
Husk at Tape Connection kun giver 2 års garanti på TV !
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 16 November 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
nesdam skrev:
nemligja skrev:
|
Når ikke "mere" at spare vil jeg ikke spare de penge. Køb det hos TC og få de 3 års fuld garenti de giver, så er du godt dækket ind ihvertfald.. Jeg ville ikke spare de små 1000 kroner.
|
|
|
Husk at Tape Connection kun giver 2 års garanti på TV !
|
|
|
UPS.. ja det er rigtigt.. men ville stadig ikke spare de penge hvis var mig.. __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Molokgehenna Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 155
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville oprette en tråd lignende denne men fald så over den her, dog er selve spørgsmålet ikke besvaret endnu så her kommer det igen  Har toshiba en international garanti? (så hvis jeg køber tvet hos digitalo.de skal det ikke nødvendigvis sendes til tyskland hvis det går i stykker) og vi snakker altså om at jeg kan spare godt 3180 kroner. (toshiba 42x3030d: tapeconnection.dk = 13.488kr, billigste og eneste forhandler på hifipriser.dk = 18.204kr, digitalo.de KUN 10.307kr!)
|
| Til top |
|
| |
Molokgehenna Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 155
|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
bump
|
| Til top |
|
| |
larl Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 912
|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg mener ikke at Toshiba har nogen garanti på tværs af landegrænser. De har ikke engang en dansk afdeling for AV produkter (men dog en importør).
Så regn med at skulle sende det retur til Tyskland for reparation.
/Lars __________________ recordere.dk - AV Nyheder, Anmeldelser og Debat
|
| Til top |
|
| |