| Sendt: 05 November 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arghh! Min nyligt indkøbte Panasonic PT-AE900E projektor er begyndt at pulse lidt i lystyrken når jeg ser film med lampen på Low. Den har kun kørt
62 timer, og er først begyndt på det efter ca. 60 timer. Når lampen sættes på High holder pulseringen op (jeg er ikke interesseret i at køre med
High, da blæseren larmer for meget). Hvis jeg skal forklare pulseringen nærmere, er det som om lystyrken lige falder et splitsekund for derefter at
blive normal igen. Det sker mange gange i træk, og især i billeder med høj lysstyrke og kontrast. Hvad kan det skyldes? Har tjekket løse kabler og
des lige. Projektoren er forbundet til DVDen med et QED HDMI-kabel.
Jeg kan tilføje, at jeg har undret mig over at stort set alt mit stereoudstyr, der har metalfront, sitrer i fingrene når man kører dem let hen over
fronten. Det ved jeg man kan få væk ved at jorde sit udstyr, men det har jeg desværre ikke mulighed for. Kan det være noget tilsvarende der sker
med projektoren når den kører på Low, at der er klumper i strømmen eller noget lignende. Vil et netstøjfilter hjælpe, hvis min strøm er "dårlig"?
|