| Sendt: 13 November 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trådens starter spørger om, om det måske ville være bedre at gå efter noget andet. Dét synes jeg, at jeg svarer på. Hurtigt og kontant, ja, men så kan det måske give andledning til at trådens starter-mand kigger på de TV næste gang han kommer forbi dem, eller benytter sig af søgemaskinen her på forummet for at finde folks erfaringer med netop de anbefalede TV. Hvis du syntes at min svar er lettere ubrugeligt, hvad er dit så? Det tilføjer jo endnu mindre til tråden, at du begynder at brokke dig over mit svar. Men jeg kan da lige prøve at behage VonLarsen, og muligvis Michael Mabill: Panasonic anses generelt for at være bedre til at lave plasma TV end Philips. Jeg har ikke praktisk erfaring med det omtalte Philips, men samtidig har jeg ikke hørt at det skulle være fantastisk godt, på samme måde som man ofte hører om Panasonic og Pioneer. Efter at have kigget lidt på prisniveauet kan jeg se, at Pioneer 507XA/XD også kunne være en mulighed. Det er bedre end Panasonic PV60/600, og højst sandsynligt en del bedre end omtalte TV fra Philips.
|