| Forfatter |
|
peterfc Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal købe én af disse to billige 32 tommer LCD skærme, Toshiba har feks to HDMI og gode anmeldelser, men Samsungen er lidt nyere og meget populær. Lidt usikker på hvilken har det bedste billed. Nogen der har sammenlignet? På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
køb toshiba... det er det beedste... eneste minus er fjernb... den er dårlig!!!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
R72B vinder måske på design, men den leverer efter min mening ikke det bedste billede af de to.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
mIKE_dk Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også fået et godt øje til R72B, men kan ikke finde ud af hvad kontrast forholdet er....
kan se det har Dynamisk kontrastforhold 5000:1 men ved ikke rigtigt hvad det svare til i f.eks forhold til WL66Z´s kontrastforhold på 1200:1
håber der er nogen der kan hjælpe...
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mIKE_dk skrev:
har også fået et godt øje til R72B, men kan ikke finde ud af hvad kontrast forholdet er....
kan se det har Dynamisk kontrastforhold 5000:1 men ved ikke rigtigt hvad det svare til i f.eks forhold til WL66Z´s kontrastforhold på 1200:1
håber der er nogen der kan hjælpe... |
|
|
Du kan ikke bruge disse tal som en konklusion, men kun som (en lille) vejledning. Du skal ud og se på skærmene - evt. låne dem med hjem. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
mIKE_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]Du kan ikke bruge disse tal som en konklusion, men kun som (en lille) vejledning. Du skal ud og se på skærmene - evt. låne dem med hjem.[/QUOTE]
har været ude og kigge på forskellige skærme og har bare fundet at der var en rimelig synlig sammenhæng mellem kontrastforholdet og billedkvaliteten.... jo højere desto bedre...
men det kan selvfølgeligt godt være det er bagateller....
men der er ikke en tommelfinger regl om hvor høj kontrastforhold man skal gå efter i 7-8000 prisklassen??
|
| Til top |
|
| |
mIKE_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har søgt lidt rundt nu og fundet ud af at den gennerelle holdning er at WL66Z har bedre billede og rent faktisk bliver hyldet som et af de bedste til prisen....
prøv at tjekke www.recordere.dk
håber det kan bruges...
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kan fortælle mig hvor man evt. kan se sådan en Toshiba tv? Har rææææst hele århus rundt den sidste måned og kigget tv, men synes ikke at jeg er stødt på et Toshiba endnu..
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mollovic skrev:
|
Er der nogen der kan fortælle mig hvor man evt. kan se sådan en Toshiba tv? Har rææææst hele århus rundt den sidste måned og kigget tv, men synes ikke at jeg er stødt på et Toshiba endnu..
|
|
|
'
Så har du ikke ræst grundigt nok...  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
peterfc Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toshibaen (37") kan også ses i computercity glostrup (kr 17.000), men det er jo lidt langt væk. Tror jeg køber den i 32 udgave hos getmore for ca 7300, efter at have læst lidt på bla recordere.dk. Dog er det vel allerede en lidt 'gammel' model (næsten et år!) hvorimod Samsung er nyere. Men tror alligevel det er en bedre skærm efter også at have kigget live på de to.
|
| Til top |
|
| |
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte det Toshiba til min kæreste og kan kun sige (efter lidt indstilling af billedet) KØB DET. Det har nok det mest naturlige LCD billedet på et antenne siganl jeg har set  Ingen "plastik-look" over billedet overhovedet __________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 01 December 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mIKE_dk skrev:
har også fået et godt øje til R72B, men kan ikke finde ud af hvad kontrast forholdet er.... kan se det har Dynamisk kontrastforhold 5000:1 men ved ikke rigtigt hvad det svare til i f.eks forhold til WL66Z´s kontrastforhold på 1200:1
håber der er nogen der kan hjælpe... |
|
|
Læs Otto's artikel ang. kontrast: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=848&zoneid=3
|
| Til top |
|
| |