| Sendt: 01 December 2006 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der noget specielt krav om at den SKAL være bærbar?? For umiddelbart ville jeg vælge en anden hvis den skal være fast monteret.. Først og fremmest er den jo kun 1024 x 768 hvilket giver et billedformat på 4:3.. PlayStation2 (som jeg regner med du mener) kan jo give et 16:9 billede ud, og mange af spillene udnytter dette, så hvorfor ikke benytte sig af denne feature?? Personligt har jeg selv lige købt mig en Sanyo Z4 til den nette sum af 8000kr leveret fra tyskland, og spiller selv en del PlayStation.. PS2 er som standard udstyret med en composit udgang som du sagtens kan smide i den projektor du har foreslået, men hvis du køber et "PS2 component kabel" får du et bedre billede på dine spil.. Et sådan kabel kan købes for ca 150kr flere steder, og det kan du desværre ikke putte i den projektor du har i tankerne..
Og hvad med fremtiden?? PS3 kommer jo snart, og den har jo mulighed for at smide et billede ud via HDMI som er det bedste måde at overføre billede på, og så er det jo fedt at din progektor også kan nappe den mulighed.. Og skal den kun bruges til PlayStation? hvad med dvd-film? det kunne da godt være du ville købe en hd-dvd / blu-ray afspiller i fremtiden, og så er det da fedt nok at du lige kan slutte den til og se film i 720p.. mums..
Nu kan jeg kun snakke med om Sanyo Z4 da det er den jeg har, men Panasonic PTAE-900 og Hitachi PJ-TX200 er begge projektorer der er meget lig Sanyo'en.. Og koster også ca. det samme.. Og har alle 1280 x 720 i opløsning = HDTV 720p, så det vil jeg klart anbefale..
Det er dog alle 3 LCD-projectorer som er en anden teknologi end den DLP'er du har valgt, så hvis det skal være DLP, så er der jo også Optoma HD70 som du måske skulle kigge lidt på, den kører også 720p og har Composit, komponent og hdmi..
Bare lidt idéer.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|