| Forfatter |
|
Mollovic Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var lige et smut oppe i elgiganten og kigge på 2 fjernsyn som jeg er meget interesseret i og har læst meget godt om her inde, PV60 fra panasonic og WL66Z fra Toshiba, men faldt over et mærke der hedder AMOI...
Umiddelbart syntes jeg det lød som noget riiigtig discount, nu var det jo også elgiganten jeg var gået ind i, men kiggede lidt på det, zappede rundt på deres kanaler og det stod sgu egentlig rigtig fint!!! Men er det bare et tilfælde og at fjernsynet har haft en god dag ( ) eller er det faktisk et mærke jeg skal tag med ind i mine overvejelser!?
Mvh.
Morten
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et klon-mærke ligesom Mirai, Alfaview og alle de andre.
Hvis du synes det er et kanon iorden TV, så kunne det da godt være du skulle købe det, men jeg ville selvfølgelig hellere vælge PV60...
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk også at der er sådan noget som levetid. Du kan roligt regne med at Panasonic har god samlekvalitet med pæn lang holdbarhed. Men alle de der klon-mærker er sjældent kendte for den slags. Hvis du kan få en 6-års forsikring eller noget oven i hatten er det måske okay.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Amoi har jeg selv set i Elgiganten og ja. de gør det faktisk udmærket.
PS. dumt spørgsmål: Hva menes der med klon-mærker.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
Husk også at der er sådan noget som levetid. Du kan roligt regne med at Panasonic har god samlekvalitet med pæn lang holdbarhed. Men alle de der klon-mærker er sjældent kendte for den slags. Hvis du kan få en 6-års forsikring eller noget oven i hatten er det måske okay. |
|
|
Dette er en sandhed med modifikationer, eller i alle tilfælde er den ikke entydende!
Jeg har haft et B&O tv til jeg ved ikke hvor mange penge, sikke noget skrammel... Det holdte ganske få år, og så har jeg haft et andet "no name" tv i snart 6 år nu og det fungerere bare. Så holdbarhed er ikke nødvendigvis = mærke, eller hvad man har givet for varen.
- Indrømmet mit B&O havde et bedre billed end det som jeg har nu, men jeg går ud fra at med det som du skriver, så hentyder du udlukkende holdbarhed.
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er 'trading' mærker uden historie. Firmaerne køber færdige standard OEM-tv med små kosmetiske ændringer. Det kan umiddelbart synes okay ved første indtryk, men knapperne falder hurtigt af, stikkene går løst, apparatet går måske rigtigt i stykker efter kort tid, og måske er der også et eller andet irriterende ved betjening eller menu opbygning. Men hvad gør det at kunderne bliver utilfredse, for om 2 år så hedder det bare noget andet, og så starter man på en frisk igen på at narre kunderne.
Kendte mærker har til gengæld meget at tabe hvis de laver produkter som ikke indfrier folks forventninger.
Man får hvad man betaler for.
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
Hvis du synes det er et kanon iorden TV, så kunne det da godt være du skulle købe det, men jeg ville selvfølgelig hellere vælge PV60...
|
|
|
Hehe, var slet ikke i tvivl om at du ville anbefale mig PV60'eren, og regner også stærkt med at det bliver det, enten 37" eller 42", men ville bare forhøre mig omkring det andet, da det overraskede mig lidt...
|
| Til top |
|
| |
isman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 07 December 2006 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg har flere rebrandede produkter, og jeg har ikke flere problemer med dem, en med mine mærkvarer. Det er ikke altid det blot er løse dele, der er samlet af opkøbere, det er jo også tidt helt færdige produkter, der blot får et andet Firmabrand på. Men at det så ofte er produkter der ikke klarede 1 kvallitets kravet, eller er udgåede modeller, der bliver solgt til rebranding er noget helt andet, det resulterer jo som regel i dårligere billede og lign. alt efter hvad man har købt. Der er jo en grund til at sådanne varer er meget billigere en de tilsvarende produkter med mærkevare skiltet på. Mvh Ib
|
| Til top |
|
| |