| Forfatter |
|
Helikopteren Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Falder LCD TV markant i pris efter nytår? Her tænker jeg på Sony 32V2500 ! :)
//Lars Hansen
__________________ Is it considered shoplifting to rape a prostitute?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er der i hvert fald altid gode tilbud ved januar-udsalget. Om så lige præcis dit Sony falder er der vel ingen der kan sige, men gode tilbud skal der nok komme.
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, vil du mene det kan betale sig at vente med at bestille til efter nytår? For hvis det kun er et par hundrede kroner, så vil jeg ikke vente. Det er kun hvis der er markant noget at spare(800kr osv)
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det vil jeg mene. Der er jo ingen garanti, men januar-udsalget er årets bedste udsalg, hvis du spørger mig. Det KUNNE jo også være at en anden model pludselig blev interessant hvis den blev sat voldsomt ned.
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal du ikke tage mine ord for gode varer på netop dette spørgsmål, men jeg tvivler på, at priserne på fladskærme vil dale lige efter jul/nytår - de lidt ældre modeller på markedet vil der nok komme tilbud på, men jeg tror ikke, du ser en V2500 til et par tusinde under nuværende pris.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa, i mine ører lyder det bare underligt hvis det pludselig skulle falde så meget, da det alligevel er faldet EN DEL de sidste par uger. Men jeg har bestemt mig, det SKAL være den model :) Ellers kan man blive ved med at skifte mening, og så bliver det aldrig købt
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E > Netop også det jeg tror! V2500 er jo alligevel forholdsvis nyt på markedet, V2000 derimod skal der nok komme nogle gode tilbud på. Men V2500 er jo klart at foretrækker grundet 2x HDMI, bedre kontrast og en opdatering af Lyssensor(svjh).
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu heller ikke at Sony 32V2500 bliver sat voldsomt ned da det er en ret ny model. Måske kan du være heldig at den tidligere model Sony 32V2000 kan findes på udsalg i Januar. Det er næsten samme tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley> Ja næsten den samme, dog lige med forbedringerne jeg skrev i indlægget før du skrev :)
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
AM-E > Netop også det jeg tror! V2500 er jo alligevel forholdsvis nyt på markedet, V2000 derimod skal der nok komme nogle gode tilbud på.
|
|
|
Desuden skal du nok heller ikke regne med at høste den helt store besparelse på netbutikkerne og de lidt billigere butikker à la TC, da priserne hos disse allerede er presset ret og grundigt i bund. Derimod kan du være heldig at finde en V2000 efter jul/nytår hos f.eks. Fona eller Expert til et par tusinde under vejl. pris - hvilket i sidste ende ikke siger så meget alligevel, da net- og de billigere butikker hele tiden har solgt samme varer til Fona og Experts såkaldte "tilbudspriser". __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
| Stanley> Ja næsten den samme, dog lige med forbedringerne jeg skrev i indlægget før du skrev :) |
|
|
Ja, du skriver åbenbart lidt hurtigere end mig 
Om Sony 32V2000 så er interresant afhænger jo helt af hvormeget den evt. bliver sat ned og om du mener at du får brug for den ekstra indgang. Det er klart at hvis prisen er den samme, vælger man Sony 32V2500.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley> Som det ser ud for øjeblikket, så er der 896kr forskel mellem 32V2000 og 32V2500. Og man får alligevel end del for de penge. AM-E> Det vil self være en fordel at kunne handle ved en forhandler, det er ihvertfald en del nemmere mht rep. Men det satser jeg ikke på sker :) Men ellers, er der nogen der har gode erfaringer med easyshopping.dk ?
Sony 32V2500 <3
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helikopteren skrev:
Stanley> Som det ser ud for øjeblikket, så er der 896kr forskel mellem 32V2000 og 32V2500. Og man får alligevel end del for de penge.
AM-E> Det vil self være en fordel at kunne handle ved en forhandler, det er ihvertfald en del nemmere mht rep. Men det satser jeg ikke på sker :)
Men ellers, er der nogen der har gode erfaringer med easyshopping.dk ? 
|
|
|
Nej, kender ikke noget til EasyShopping, og generelt holder jeg mig også væk fra de butikker - eller er meget påpasselig. Jeg synes Tape Connection har meget rimelige priser på deres fladskærms sortiment. Ellers har jeg hørt nogle positive kommentarer fra JustBuyIt kunder. Du kunne også prøve Laptops.dk. Men inden du handler hos Easyshopping, skal du sørge for at læse deres betingelser samt garantiordning igennem. Så ved du, hvor du står ved en evt. rep./reklamation __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
bestilte et 42"pana pv 60 hos easy shopping i torsdags,hurtig respons på mine emails må jeg sige,men de skulle have en kopi af mit sygesikringskort da jeg betalte med dankort(begrundelsen var/er for meget dankort svindel).beløbet er hævet så det ligger i posten,har handlet der før uden problemer for mindre beløb dvs film olign,så jeg mener ikke der er grund til bekymring omring firmaet,bare lidt bøvlet med at taget et billede fra mobilen og sende det til dem,men det tager jo kun 5 min bare lidt besværligt.
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Easyshopping er ikke gode hvis man skal have pengene tilbage for ting. F.eks. tog det dem mere end tre uger at få sendt mig pengene tilbage for en elendig Samsung DVD-optager jeg købte i sommers. Man hører også andre dårlige ting om dem. Samme optager tog det dem i øvrigt også en uge om overhovedet at sende, og det gjorde de oven i købet først da jeg skrev og spurgte hvad de havde gang i. Generelt er deres kundeserviceniveau lavt.
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Få det pakke ind som Julegave, og få mulighed få at få bytte det efter nyår, derefter få et tilgode bevis, som du så kan bruge til at købe det
samme TV til udsalgs pris .
Husk ikke at pakke TV ud
|
| Til top |
|
| |
Stanley Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Få det pakke ind som Julegave, og få mulighed få at få bytte det efter nyår, derefter få et tilgode bevis, som du så kan bruge til at købe det samme TV til udsalgs pris .
Husk ikke at pakke TV ud  |
|
|
Så kan han vel ligeså godt vente med at købe det til efter nytår. Så er han også fri for at have stor papkasse stående i julen som han ikke kan bruge til noget. Eller er der noget jeg ikke har forstået ??? 
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naiera skrev:
Easyshopping er ikke gode hvis man skal have pengene tilbage for ting. F.eks. tog det dem mere end tre uger at få sendt mig pengene tilbage for en elendig Samsung DVD-optager jeg købte i sommers. Man hører også andre dårlige ting om dem. Samme optager tog det dem i øvrigt også en uge om overhovedet at sende, og det gjorde de oven i købet først da jeg skrev og spurgte hvad de havde gang i. Generelt er deres kundeserviceniveau lavt.
|
|
|
sådan er det ved stort set alle online forhandlere,det tager typisk 1 mdr at få pengene tilbage for noget man har retuneret,man kan da ikke forlange fona eller hvad de andre fysike forhandlere nu hedder service,der er nu engang forskel på service mellem online og fysike forhandlere,hvilket prisen jo også indikerer
|
| Til top |
|
| |
Rahimnax! Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med TH pana´en bliver den også "markant billigere"?
__________________ Rahimnax!
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rahimnax! skrev:
| Hvad med TH pana´en bliver den også "markant billigere"? |
|
|
hmm til 11200,-skal du nok ikke forvente det store prisfald mere,men den nye generation bliver sikkert nok billigere når den kommer engang om 1 år eller 3(who knows).Syntes plasma er kommet ned i et leje hvor alle kan være med efterhånden.måske om 5 år koster et 42" top model det samme som et 32" crt topmodel idag(ca 4500,-)
|
| Til top |
|
| |