Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 00:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD TV (26") - Hjælp til køb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
anhe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

Hej Hifi-agenter

Jeg er helt ny bruger herinde, men mente at det nu var på sin plads da i da lyder til at vide hvad i snakker om...

Jeg står og skal ud og have mig et LCD TV - og det jeg har set mig varm på indtil videre er et Samsung LE-26R72B - især på grund af de mange tilslutningsmuligheder, men også pris og design passer mig rigtig fint...

Link: Hifi-priser

Men, nu vil jeg så lige høre af herinde om der skulle være et bedre valg i 5500 - 6000 kr. klassen - altså bedre end 26R72B...

Det er med vilje at jeg har valgt et 26", da min stue ikke er den største, og jeg ønsker ikke at fjernsynet skal være det mest dominerende møbel i lokalet - har dog kigget på et par 32", men har droppet dem igen da flere (bl. a. herfra) har sagt at de ikke var så gode igen - det var Samsungs S og M serie.

Jeg har KabelTV hvor jeg bor nu, og har tænkt mig at skulle have en Xbox360 når jeg nu køber nyt TV, så det skal det også kunne fungere med fejlfrit...

Så for at gøre den lange historie kort; findes der et mere fornuftigt TV til prisen, i forhold til LE-26R72B?
Jeg er klar over at det er svært at sige noget konkret, og at man skal se billedet inden man køber, men det er også lige så meget det jeg er på jagt efter - nogle jeg kan gå ud og kigge på...

Jeg takker så ydmygt på forhånd for alle input, og ser frem til hvad i har at sige - jeg ved selv et par ting om alt det her, men slet ikke nok til at jeg tør diskutere alt for meget med jer ;)

MvH
Anders

PS: HDMI er et must, digital RCA må der meget gerne være...

anhe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Januar 2007 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der har noget at sige om 26/32" TV i 5500-6000 kroners klassen???

Kom frisk!

torpedo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Hej anhe,

Velkommen på forummet

Problemet er at det vælter ind med spørgsmål om "Hvad er det bedste tv til prisen", og hvis du kikker i de andre tråde er der heller ikke mange svar. Specielt når vi taler den lave prisklasse er debatten ikke stor. Men brug søg funktionen.... og du vil finde  Der er lige så mange meninger som der er mennesker og måske du kun vil blive endnu mere forvirret

Men... du vil finde at mærker som Samsung, Sony, Phillips og LG alle laver hæderlige tv i den størrelse. Ingen af producenterne laver topmodeller i 26", der skal du op i 32" til 40".

Mht. til det tv du nævner får du helt sikkert et billed og features som du bliver tilfreds med. Imorgen dukker der alligevel et tv op med bedre specs. og features - ligesom i mobil tlf. branchen  That's life...

Til top Vis torpedo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torpedo

anhe
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Januar 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Ja det var også efter jeg ledte rundt i forum at jeg blev enig med mig selv om at prøve og oprette en tråd, og jeg ved alt for godt hvor trælse at "hjælp mig med køb" tråde er...

Men jeg har også bestemt mig for at det bliver det Samsung jeg skal have, og at det ikke er en topmodel gør mig ingenting, det er sådan som det er - men jeg stod og kiggede på et forleden og billedet var jeg ganske godt tilfreds med - og det må jo i sidste ende være det, det hele handler om... :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes