Hej Hifi-agenter
Jeg er helt ny bruger herinde, men mente at det nu var på sin plads da i da lyder til at vide hvad i snakker om...
Jeg står og skal ud og have mig et LCD TV - og det jeg har set mig varm på indtil videre er et Samsung LE-26R72B - især på grund af de mange tilslutningsmuligheder, men også pris og design passer mig rigtig fint...
Link:
Hifi-priserMen, nu vil jeg så lige høre af herinde om der skulle være et bedre valg i 5500 - 6000 kr. klassen - altså bedre end 26R72B...
Det er med vilje at jeg har valgt et 26", da min stue ikke er den største, og jeg ønsker ikke at fjernsynet skal være det mest dominerende møbel i lokalet - har dog kigget på et par 32", men har droppet dem igen da flere (bl. a. herfra) har sagt at de ikke var så gode igen - det var Samsungs S og M serie.
Jeg har KabelTV hvor jeg bor nu, og har tænkt mig at skulle have en Xbox360 når jeg nu køber nyt TV, så det skal det også kunne fungere med fejlfrit...
Så for at gøre den lange historie kort; findes der et mere fornuftigt TV til prisen, i forhold til LE-26R72B?
Jeg er klar over at det er svært at sige noget konkret, og at man skal se billedet inden man køber, men det er også lige så meget det jeg er på jagt efter - nogle jeg kan gå ud og kigge på...
Jeg takker så ydmygt på forhånd for alle input, og ser frem til hvad i har at sige - jeg ved selv et par ting om alt det her, men slet ikke nok til at jeg tør diskutere alt for meget med jer ;)
MvH
Anders
PS: HDMI er et must, digital RCA må der meget gerne være...