| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både Z4 og Z5 har efter hvad jeg har luret begge 22dB i eco-mode.. Og mener at 3dB er lig en fordobling i lydstyrke.. Det er det ihvertfald i dæmpningsfiltre..
Nogle af forbedringerne ved Z5 er: Bedre lysstyrke fordelt over hele billedet, bedre kontrast, bedre farvegengivelse, 2 HDMI porte, så du kan have to forskellige enheder tilsluttet samtidig, f.eks. dvdafspiller, HTPC eller PS3..
Om det er et par tusind mere værd er jo op til dig selv, det var det ikke for mig, for min Z4 var mit første projektorkøb, og vidste derfor at næsten uanset hvad jeg købte, ville jeg sidde i sofaen og sige WHAAAU mens jeg så den første film (som selvfølgelig var den første Matrix ) Og grunden til jeg valgte Sanyo frem for Panasonic var mest pga. den automatiske låge der glider for linsen når den slukkes.. det er sgu cool at se og rart at man ikke skal huske at sætte linse-cover på selv, og derved komme til at skubbe lidt til projektoren.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|