| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa herinde.
Nu er mit Jvc virkelig begyndt at brokke sig, da jeg ikke kan få noget ud af det. Det er højst sandsynlig en løs forbindelse til panelet, for før i tiden skulle jeg bare slå det og der kom billede. Nu kan jeg overhovedet ikke få noget frem på det. Skal slå forskellige steder i 5 min for at få 1 min billede på skærmen.
Men nok om det.
Jeg skal jo have et nyt fjernsyn.
Jeg er mest til Plasma-vognen pga. farver og sortenuancer, men jeg går også rigtig meget op i størrelse og HD, så jeg er i lidt af et dilemma.
Jeg har fundet to plasma fra Samsung på Idealo.de:
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/406165_- ps-50c7h-samsung.html">PS-50C7H
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/465471_- ps-50q7h-samsung.html">PS-50Q7H
Er jeg på rette vej?
Ellers kom med nogle forslag. Jeg har bare følgende krav:
Kvalitet, HD, 46"/50", Sort lækkert design, Budget på omkring 15.000 kr.
På forhånd tak!
Mvh. Andreas.
|