| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er interesseret i et Sharp 46XD1E det kan ikke opdrives i Danmark og Tyskland.
Men i England ser det ud til at de er på lager, Sharp giver garanti selv om det er importeret..
er der nogle der har prøvet dette eller kender et firma der sender til Danmark?
|