| Sendt: 11 Januar 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry havde faktisk rettet profilen, underligt at der stadig står mit gamle tv ?
Naaah... Venter på jeg får en større stue hehe :) har haft mindre højtaler men de kunne ikke følge med hehe, jeg kan godt lide det højt og masser bass :D
|