| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Jeg er lige blevet den glade ejer af et Sony KDL-40V2000 LCD fjersyn,
men da jeg ikke synes at det analoge signal er optimalt har jeg, gennem
TDC, anskafftet mig en Selector (Sagem60), hvilken skulle digitalisere
signalet. Jeg synes bare ikke at signalet er blevet bedre, nærmere
omvendt... dårligere ?!?!
Er der nogle der har erfaringer med denne Selector? Kan jeg evt. have
sat den forkert op? Har ellers gennemgået alt som står i manualen..
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Da jeg netop har anskafftet mig den idag, har jeg fået ALLE kanaler,
men de bliver lukket om 14 dage - til 3 uger, hvordan lukker de bare de
enkelte kanaler? Og skal jeg være hjemme når det sker?? Som i nok kan
læse har jeg ikke så meget forstand på det
På forhånd tak,
Michael
|