Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 07:43   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Selector (Sagem60) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heps
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Jeg er lige blevet den glade ejer af et Sony KDL-40V2000 LCD fjersyn, men da jeg ikke synes at det analoge signal er optimalt har jeg, gennem TDC, anskafftet mig en Selector (Sagem60), hvilken skulle digitalisere signalet. Jeg synes bare ikke at signalet er blevet bedre, nærmere omvendt... dårligere ?!?!

Er der nogle der har erfaringer med denne Selector? Kan jeg evt. have sat den forkert op? Har ellers gennemgået alt som står i manualen.. Håber der er nogle der kan hjælpe.

Da jeg netop har anskafftet mig den idag, har jeg fået ALLE kanaler, men de bliver lukket om 14 dage - til 3 uger, hvordan lukker de bare de enkelte kanaler? Og skal jeg være hjemme når det sker?? Som i nok kan læse har jeg ikke så meget forstand på det

På forhånd tak,

Michael
Til top Vis heps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heps
 
Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1141
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Nu har du vel forbundet den med et scart kabel og ikke bare en antenne kabel fra selectoren?

Bare for info. den digitalisere ikke signalet. Den modatager et digitalt signal som den så laver om til analogt der så sendes via scart forbindelsen til dit fjernsyn.

Du skal ikke være hjemme når de lukker for kanaler.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky
 
heps
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Hej igen,

Alle kabler er forbundet som vist i manualen, med scartstik til fra selectoren til fjernsynet.

Jeg er klar over at den ikke digitalisere signalet, men eftersigende skulle billedet bliver MEGET skarpere og klart... Det er hvad jeg har læst mig til rundt omkring på nettet.
Er der ingen der har erfaringer med denne selector?

/Michael
Til top Vis heps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heps
 
Fritten
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 11 Januar 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Fritten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fritten
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes