| Sendt: 10 Januar 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ved jeg ikke om du selv skal købe en pære til den, men så ville jeg nok overveje om den er det værd. Jeg har ingen erfaring med denne model og du skal nok være heldig for at finde en her der har. Der er jo en æld gammel sag fra 2001. Der er sket enormt meget siden. Den har nok heller aldrig været beregnet til hjemmebio men mere til data fremvisning.
Nu siger jeg ikke at den ikke kan bruges, for det kan den da sikkert men du skal nok ikke forvente det helt store i forhold til hvad man kan få idag.
|