Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 16:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til fjernbetjening til projektor! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 333
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Hej med jer!

 

Jeg er i den uheldige situation, at min fjernbetjening, til min LG RD JT-51 projektor er gået i stykker. Hos calmus.dk, kan de skaffe modellen til JT-52 som også burde virke til min model. Men den koster 775 kr. og det synes jeg jo er dyrt, for sådan et kreditkort.

 

Så hvad er der af alternativer, som vil virke med min projektor?

 

Måske der er nogen der ved hvor man kan købe original fjernbetjeningen, til en billig pris?

 

 

Takker!



__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
Gartneren
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Hvis du er interesseret kan du sende fjernbetjeningen til mig. Jeg vil godt kigge på den for dig (det kunne jo være en mindre ting).

PS! er uddannet som elektronik-tekniker.

Til top Vis Gartneren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gartneren
 
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 333
Sendt: 10 Januar 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Gartneren skrev:

Hvis du er interesseret kan du sende fjernbetjeningen til mig. Jeg vil godt kigge på den for dig (det kunne jo være en mindre ting).

PS! er uddannet som elektronik-tekniker.

Det lyder godt nok stort!

Jeg har sent en privatbesked til dig.



__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 
zico
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 333
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Du skulle modtage fjernbetjning i dag, hvis Post Danmark leverer til tiden!



__________________
Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
Til top Vis zico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zico Besøg zico's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes