| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lige problemer med min Xbox og min Pana AE700. De har virket fint sammen før, men nu virker den ikke når jeg sætter den til projektoren. Den viser bare den blå skærm som om at der ikke er noget sat til. Og når jeg så bagefter sætter den til tvet (ctr), viser den bare sort skærm med nogle hvide prikker, der ligner skrå tyde strenger. Men når jeg så dagen efter prøver at tænde Xboxen på tvet virker den godt nogle gange. Hvis ikke hver gang. Hvad kan problemet være? For de har fungeret sammen før. Jeg er kommet til at ramme Xboxen med min fod , men jeg synes ikke det var ret hårdt. Og ingenting i forhold til hvad min PS2 har været ude for. Den virker iøvrigt fint på projektoren, og det gør min dvd også. Jeg har både prøvet at kører den komponent og VGA. Håber der er nogen der kan hjælpe.
|