| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været ude og flotte mig, og skiftet min Aldi projektor og dvd-afspiller ud.. Ind kom en Optoma H79 prpjektor og en Sony DVP-9000ES dvd-afspiller! Jeg er godt nok imponeret over kvaliteten osv. Men det er også ret nyt for mig og jeg er ikke så meget inde i de forskellige opløsninger, interlaced, progressiv, NTSC osv!.. Nu er mit spørgsmål til jer, hvordan for jeg det optimale ud af min projektor? Bør jeg overveje en anden dvd-afspiller f.eks Denon? og ville det være en ide med en DVD0 VP-30 til at opskallere, og hvad for jeg ud af det!?.. Det er mange spørgsmål, men jeg er også sikker på at der befinder sig en del kloge hoveder her!..
|