Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 23:11   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Priser plasma på Den Blå Avis (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Hey

Har I set hvad nogen prøver at få for deres brugte plasma/LCD TV på den dba.dk? Der kan man da vist tale om en del mennesker der ikke er helt opdateret hvad prisen på et nyt plasma er nede i?

 

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

Hey


Har I set hvad nogen prøver at få for deres brugte plasma/LCD TV på den dba.dk? Der kan man da vist tale om en del mennesker der ikke er helt opdateret hvad prisen på et nyt plasma er nede i?




Devisen er vist at "den kloge narrer den mindre kloge"

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:

Hey

Har I set hvad nogen prøver at få for deres brugte plasma/LCD TV på den dba.dk? Der kan man da vist tale om en del mennesker der ikke er helt opdateret hvad prisen på et nyt plasma er nede i?

 



Værre er det næsten med bærbare computere...


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  



Eller CRT fjernsyn

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3136
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Og et sæt DALI 850 til, hold nu fast, 7.000,-

__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Det er en kombination af uvidenhed og uagtsomhed. Uvidenhed fordi mange kigger på den orig. kvitt. og sætter pris ud fra det uden at skele til markedet. Uagtsomhed fordi nogle laver den fejl at de tjekker den blå avis for at se hvad de andre tager og på den måde bliver prisen gejlet kunstigt op.


Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz
 
perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2488
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Køb/Salg/Bytte sektionen på hifi4all kan heller ikke sige sig helt fri for "optimister"

__________________
I like techno - UNPLUGGED!
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:

Steen2000 skrev:

Hey


Har I set hvad nogen prøver at få for deres brugte plasma/LCD TV på den dba.dk? Der kan man da vist tale om en del mennesker der ikke er helt opdateret hvad prisen på et nyt plasma er nede i?


 

Værre er det næsten med bærbare computere...


... jamen jeg gav 14000 for den i 1990, så den må da være mindst det halve værd

Jeg tror det er en blanding af uvidenhed og godt kræmmerskab... som med næsten alt andet: Skal du købe brugt, så sæt dig ind i markedet, ellers kan du let blive snydt

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

jetz skrev:
Det er en kombination af uvidenhed og uagtsomhed. Uvidenhed fordi mange kigger på den orig. kvitt. og sætter pris ud fra det uden at skele til markedet. Uagtsomhed fordi nogle laver den fejl at de tjekker den blå avis for at se hvad de andre tager og på den måde bliver prisen gejlet kunstigt op.




Der er altså også en del, som bevidst er ude på at snørre folk.


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  



Vil også sige at det er ansvar for egen pengepung...så at sige med mindre selvfølgelig at sælger kommer med beviste fejlagtige oplysninger

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Udbud og efterspørgsel...

Hvis der ikke er nogle købere til varene, så skal det nok falde.
Omvendt tror også det er sådan, at vores samfund er blevet så rigt (for nogle), at de ikke behøver at sælge for at købe nyt. Altså hvis man ikke kan få bare en nogenlunde god pris for det gamle, ja så hellere det ryger ud end bøvlet for en tudse...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  



Også forbavsende med så mange mennesker som har købt rigtig dyrt udstyr...men som "desværre" har fået kvitteringen væk..hvorved at alderen på produktet er "helt op til sælger".

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Forhørte mig på et tidspunkt på et sæt Jamo Concert 8 med originalere standere i DBA for en kammerat og under mailudvekslingen fortalte sælger at han ikke havde kvittering mere...og forklarede at da højttalerne havde nået de 2 år i alder....ja så havde han selvfølgelig smidt kvitteringen ud for som han skrev "ingen grund til at gemme kvitteringen når der ikke længere er garanti eller reklamation"....så kan man selv tænke lidt over den udtalelse

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3136
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Og så er der jo altid denne her:

 

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=2509

 



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Steen2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 90
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Og så er der jo altid denne her:

 

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=2509

 

"A Must have" i disse CD tider   

Til top Vis Steen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen2000
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Steen2000 skrev:
brok skrev:

Og så er der jo altid denne her:



http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=2509





"A Must have" i disse CD tider



Det var saftsusme godt nok en dyr hylde

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Ahh hold nu op - det er jo verdens bedste!! Basta!!
Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

Mange mennesker tror de har en guldgruppe liggende når de skal af med noget, enten fordi de ikke har "fulgt med i markedet" eller fordi det kan være bittert at man kun kan få en brøgdel for sine "vare". Indimellem synes jeg personlig også at er latterlige priser som husere for brugte ting. Men omendt har jeg det sådan med egne vare, at jeg heller ikke vil give dem væk, så derfor vælger jeg ofte at beholde dem selv, med mindre jeg kan finde en som virkelig bliver glad for dem...
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

troelsit skrev:
Ahh hold nu op - det er jo verdens bedste!! Basta!!


Det er selvfølgelig rigtigt

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Og så er der jo altid denne her:

 

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=2509

 

Jo jo, "prof-forhandlere" holder sig heller ikke tilbage for en "god handel". Fx. er der en forholdsvis seriøs forhandler, som gerne vil sælge en demomodel af en projektor til 2k dyrere, end hvad den vejledende pris er for projektorens afløser



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes