| Forfatter |
|
høvding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
regner med og skal ud og ha et 32" fladskærm
har kigget lidt rundt og været ude og se et par stykker
til og starte med var det planen jeg skulle ha et samsung, men efter og har set det i live, blev den droppet igen.
så har jeg kigget på et fra LG 32LC25R
nogen der kender til skæme fra LG erfaringer problemer osv.
vil jo nødig købe noget jeg bliver træt af.. når man nu skal til og ofre..
forslag til andre er meget velkommen
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 21 Januar 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med på en lytter her hvis det er ok med dig. Går selv i samme tanker.
|
| Til top |
|
| |
høvding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er helt okey.så mangler vi bare nogen svar
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, de kommer nok, Min bror har dog fra rådet mig at købe et tv til under 10.000kr, for der er for dårlige og der er for mange fejl, så tror jeg vil satse på projektor i stedet, men dertil venter jeg svar på et spørgsmål i en anden tråd, jeg har lavet.
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad bygger din bror den påstand på, at fladskærme under 10k er for dårlige og har fejl? det er da en mærkelig måde at generalisere på, jeg kender da flere 32" skærme der er i meget høj kvalitet både på teknik og billed der koster mellem 7k og 10k tag eks. Samsung LE-32R75 det er da en fremragende skærm som kostede 15k da den kom frem og nu koster ca. 8k er den nu blevet dårlig og med fejl fordi den er faldet i pris, nej vel! men vi kan da godt blive enige om at man får hvad man betaler for, så hvis man har råd bør man nok gå et efter en mærkevare og topmodellen fra det pågældende mærke man kigger på, dog ville en topmodel jo kunne gå ligeså meget istykker som en billig model fra samme mærke.
Desværre har jeg ikke det store kendskab til LG og den pågældende model, men normalt laver LG nogle ganske udemærkede skærme da de jo selv sammen med Philips producerer paneler og selv kan styre udviklingen og kvaliteten.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig med dig børge, et tv til eks 20.000 kan man være ligeså uheldig med som med et tv til 6000kr. Tror bare det er fordi han havde en dårlig oplevelse med et tv han købte, det var til rep. 4 gange, men til sidst fik han pengene tilbage.
Mener der er R modelen fra samsung han havde kig på efterfaølgende men blev frarådet det, og anbefalet S modelen i stedet.
Men min egen mening er også at man for hvad man betaler for, dog har jeg læst her på siden at fladskærms tv vil falde i pris det næste halve år, så jeg venter og ser hvad der sker, skal også flytte om et halvt år, og i den nye lejlighed SKAL jeg have fladskærm + projektor.
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger


Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
R7 modellen har bedre specs end S7 modellen så det må være omvendt, nå men pyt med det!
Den der med at fladskærme falder i pris det har de jo altid gjordt ligeså længe jeg kan huske og det samme var der jo med billedrørs tv de faldt også i pris.
Min holdning er at man bør købe når man har råd og brug for det, ellers får man aldrig købt noget for hvis man bliver ved med at sige man vil vente så er det jo fordi man ikke har råd
Mvh. Bøje (ikke Børge)
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry bøje, hehe. Ja du har nok ret i at det var omvendt jeg mente. Men ja hvis man siger man vil venter er det nok fordi man ikke har råd, men i øjeblikket kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad mit næste køb skal være. Effekt blok, Fladskærms tv, projektor, andet dvd + forstærker grej.
Men det finder jeg nok ud af.
Høvding, jeg håber du finder det du søger, og du bliver tilfreds med det.
i hvilket pris leje er det du søger et tv i??
|
| Til top |
|
| |
høvding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 23 Januar 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde regnet med max 8000-9000kr.
og der nævnte lg oppe i starten koster 6300kr derfor var jeg lidt varm på det..
men man kan også få philips samsung osv i den prisklasse. synes bare billiedekvaliteten var bedre på lg end de andre. men ville lige høre om der var nogen der havde problemer med lg.
gider ikke skulle ha det til rep hele tiden..
men ser ikke så meget tv.. kunne godt nøjes med det crt fjernsyn jeg har.. men skal til og flytte og der er ikke for godt plads til det. derfor en fladskærm
|
| Til top |
|
| |
høvding Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
slet ingen der har erfainger med lg lcd skærme???

|
| Til top |
|
| |