| Sendt: 22 Januar 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg står overfor at skulle til at købe mig et LCD TV, jeg regner med et 32" af slagsen. Indtil videre har jeg haft kig på et Samsung LE32R72B, som jeg syntes jeg fornuftige specs til en fornuftig pris, samt jeg er vild med designet. Men i går da jeg lige kiggede mig omkring på nettet, stødte jeg på et LE32R74BD, som tilsyneladende er magen til R72'eren, med undtagelse af den har 1 x TOS link port i samt DVB-T tuner. Det ville jo være rart at have med, og jeg syntes også prisenforskellen er rimlig. Da jeg søgte lidt videre på den, fandt jeg dog ud af den ikke var at finde på den danske Samsung side, samt at der kun var 5 forhandlere på hifipriser.dk som sælger det, hvor af det kun er 1 som har den på lager. Det siger mig at det er en ret ny model.
Da jeg så søgte lidt videre på nettet her til aften, så jeg at R74 modellen ikke havde fået specielt gode anmeldelser, hvor der var blevet klaget over billedekvaliteten, og specielt at SCART stikkene skulle være dårlige. Er det noget der er hold i?
Jeg er ret meget i tvivl omkring hvilken model jeg skal satse på, da der også findes R73 udgaven, som også har DVB-T tuner, men med 2 x HDMI stik, dog uden TOS linket. Ville den være bedre at tage?
Mit budget er på maksimalt 9.000-10.000 kr., hvertfald efter den første. Det skal nok også nævnes, at jeg også er åben for andre fabrikanter end Samsung, men at jeg er ret lun på deres designs.
//Tenzer
|