Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp, tror min stue er for lys!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Hey All...

Jeg har igennem det sidste stykke tid gået og glædet mig helt vildt til at vi skal ha' vores nye lejlighed og til at jeg skulle ha' et pv60 op og hænge, men der gik sgu et skår i igår da jeg var til min lillebrors fødselsdag...

Min far har nemlig et pv60 og jeg har været ude og se fodbold med ham mange gange og har hver eneste gang været vild over billedet, men men men... nu var jeg der i dagslys igår, og de har gamle har fået nye hvide gardiner i deres stue, og damn der var da vildt meget genskin! Grunden til at jeg bekymre mig er nemlig at vores stue i den nye lejlighed ligger på hjørnet af bygningen, så der er mange vinduer!

Er der overhovedet nogen alternativer til pv60 i LCD og inden for 12-13.000 som MAX!? Da jeg var i TC syntes jeg at deres V2000 i 40" stod godt, men det er lige 2000,- for dyrt! Nogen vil forslå Toshiba, men synes da at deres billed var meget meget mat!? eller har jeg stået helt forkert...!?



__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

De fleste vil jo nok mene, at indenfor LCD, og helt sikkert i den prisklasse, finder du ikke noget med samme billedkvalitet, jeg selv inklusiv. Kan du huske om det var et problem da du havde CRT TV? Der er i hvert fald ikke mere genskin på plasma TV; det skulle da i hvert fald være fordi at det er så stort, at det kan fornemmes værre.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Mollovic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Det er lidt svært at sammenligne med mit CRT da jeg jo flytter i ny lejlighed...

Men jeg ved ikke om jeg bare er blevet grebet af en "sidste sekunds" panik...



__________________
Det er efterhånden ret old-school:

Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
Til top Vis Mollovic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mollovic Besøg Mollovic's Websted
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Panasonics nye modeller kommer med forbedret anti-refleksbehandling. Så måske skulle du vente lidt endnu med at købe.
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 22 Januar 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

prøv med persienner eller rullegardiner
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes