Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 14:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE32R75B eller Toshiba 32WL66Z (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AoSis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Hey HiFi4All..

Nu har jeg brugt nogle dage på at lede efter et fladskærms tv, samt læst mig klog i diverse anmeldelser osv. Men er stadig lidt i tvivl. Mit budget har hele tiden ligget omkring 8000kr, og det kan jeg næsten holde med de 2 TV'er jeg har fundet frem til. Da jeg bor i en mindre by, har vi kun expert og der anbefaler de klart Samsung, som det bedste Value For Money TV. Her kiggede jeg meget på R75'eren, som har et MEGET pænt design, og virker rimelig i prisleje. Billedkvaliteten virkede okey, sammenlignet med de andre Samsung og phillips tv'er i butikken. Prisen var 9000kr.

Har så været i HiFi klubben 50km herfra idag. -og her ville jeg se Samsung 32R75b til sammenligning med et Sharp Tv i samme prisklasse. Men sharp'en var der ikke, og her roste ekspedienten ligeledes Samsung. Igen med argumentet, at man da godt ku få bedre billede, men ikke til den pris. I hifiklubben; 8300kr.

Ville mægtigt gerne købe i en fysisk butik indenfor en rimelig afstand i tilfælde af at der sku være fejl på Tv'et, derfor vendte jeg snuden hjem til den lokale expert og fortalte at jeg ku købe tv'et 700kr billigere et andet sted. Og det endte med at jeg ku få et samsung vægbeslag med i prisen, og så er vi nede på same pris + expert er i sammenarbejde med samsung, så evt. reperationer foregår langt hurtigere. Super!

Men her og på flatpanels, læser jeg konstant om en enormt god toshiba 32'' skærm, stadig i min prisklasse, omend ikke lidt billigere. Så det jeg gerne ville ha jer til, var at bedømme om den lange(100km) tur til kbh. er det værd? Og hvad hvis ulykken er ude, så at sku køre frem og tilbage osv osv. Designet på tv'et betyder en del for mig.- og ved første øjekast vinder Samsung her, har dog ikke set toshiba i virkeligheden.

Men det er altså Toshiba 32WL66Z vs. Samsung LE32R75B

http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=18698&categoryid={438BFD70-3C72- 42F4-8402-E9CB6EFEF475}&nodeid=

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4

Tv'et skal primært bruges til PS2, DVD, div. film via computer. Ikke meget tv. da jeg har elendigt analogt Tv-signal.

Men skriv gerne fordele OG ulemper ved begge TV. Vil nødigt se at i ender op med KUN at kritisere samsung.

På forhånd tak :)
Til top Vis AoSis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AoSis

AoSis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Ingen der kender til hverken Samsung R75 eller Toshiba?
Til top Vis AoSis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AoSis

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes