| Forfatter |
|
per.k6 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg har købt,men jeg syndes der så mange indstilinger håber der en der kan hjelpe mig.
Når jeg skal se film vad skal den så stå på i Image ?
Vad skal de stå på i Image adj når jeg skal se film ?
Vad skal lamp iris stå på ?
Vad skal screen stå på ?
 __________________ per.k6
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at se her projectorcentral under Performance.
Du kan roligt starte med en af de forud defineret opsætning. Så kan du altid justere ud fra en af dem hvis du ikke synes de rammer helt.
For at ramme 100% rigtigt er der nogle der for det gjort professionelt.
Screen afhænger af hvad du fordre den med og hvad den er forbundet til. Så her må du lige fortælle os lidt mere.
|
| Til top |
|
| |
per.k6 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bluesky skrev:
Prøv at se her projectorcentral under Performance.
Du kan roligt starte med en af de forud defineret opsætning. Så kan du altid justere ud fra en af dem hvis du ikke synes de rammer helt.
For at ramme 100% rigtigt er der nogle der for det gjort professionelt.
Screen afhænger af hvad du fordre den med og hvad den er forbundet til. Så her må du lige fortælle os lidt mere. |
|
|
Jeg har et lisau lærede 100" gråt
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 29 Januar 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
per.k6 skrev:
Bluesky skrev:
| Screen afhænger af hvad du fordre den med og hvad den er forbundet til. Så her må du lige fortælle os lidt mere. |
|
|
Jeg har et lisau lærede 100" gråt |
|
|
Jeg tror mere han hentyder til at du må fortælle hvad du har koblet til projektoren.. Altså om du kører med en Playstation via composit, eller en dvd via hdmi, eller ???? __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
per.k6 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger HDMI fra min Denon på 10m.men det er ikke det enste problem jeg har fået,jeg kan ikke få noget af til at virke,min Denon fryser når jeg setter den til min pojektor,men ik nok med det de kloge hoder fra hifikuben siger det er mit supra kabel det er galt med,men det er det ikke for jeg har prøvet et andet kabel mmmm? hvad f bib kan der være galt.
Filur999 skrev:
per.k6 skrev:
Bluesky skrev:
| Screen afhænger af hvad du fordre den med og hvad den er forbundet til. Så her må du lige fortælle os lidt mere. |
|
|
Jeg har et lisau lærede 100" gråt |
|
|
Jeg tror mere han hentyder til at du må fortælle hvad du har koblet til projektoren.. Altså om du kører med en Playstation via composit, eller en dvd via hdmi, eller ???? |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke det er kablet så må det jo være din DVD afspiller eller projektor.
Har du en PC du kunne prøve at forbinde til projektoren eller et TV med HDMI/DVI du kunne prøve at forbinde til din DVD afspiller?
Hvor langt er det andet kabel du har prøvet?
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden ting jeg kom til at tænte på. Hvad outputter din DVD afspiller, er det 576i eller har du sat den til at opskallere til f.eks. 720p?
|
| Til top |
|
| |
per.k6 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bluesky skrev:
| En anden ting jeg kom til at tænte på. Hvad outputter din DVD afspiller, er det 576i eller har du sat den til at opskallere til f.eks. 720p? |
|
|
Det kabel jeg brugte var også 10m,og jeg jeg har også prøvet at sille på opløsningen det hjalp heller ikke,men jeg har haft min denon hele tiden,men før hade jeg en Panasonic PTAE 500 hvor jeg brugte en HDMI - DVI kabel på 12m og der var ikke noget problem. Men nu står min Projektor oppe ved forhanleren og så må jeg se vad de finder ud af,de syndes også det er mærklig. Men der må da være nogen her der også har det samme som mig,det kan ikke passe at det er fordi man bruget et for langt kabel, skal man da stille sit anlæg bag i rummet og så trække 15m højtaler kabel,mærklig jeg er paf.
|
| Til top |
|
| |
per.k6 Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha problem løst det var det var stikket på kablet der var galt med,der var for meget mellem rum i stikket,så det gjore at det frøs,det gjorde det også der hvor de har testet kablet,men fasiet var det var stikket der var galt med ... så nu kan jeg komme til at se gode film i min hjemmebio.

per.k6 skrev:
Bluesky skrev:
| En anden ting jeg kom til at tænte på. Hvad outputter din DVD afspiller, er det 576i eller har du sat den til at opskallere til f.eks. 720p? |
|
|
Det kabel jeg brugte var også 10m,og jeg jeg har også prøvet at sille på opløsningen det hjalp heller ikke,men jeg har haft min denon hele tiden,men før hade jeg en Panasonic PTAE 500 hvor jeg brugte en HDMI - DVI kabel på 12m og der var ikke noget problem. Men nu står min Projektor oppe ved forhanleren og så må jeg se vad de finder ud af,de syndes også det er mærklig. Men der må da være nogen her der også har det samme som mig,det kan ikke passe at det er fordi man bruget et for langt kabel, skal man da stille sit anlæg bag i rummet og så trække 15m højtaler kabel,mærklig jeg er paf.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |