Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til nyt fladskærms TV på 32"-> (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kazper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Hejsa i forummet

Da mit gamle CRT fjernsyn fra Sony i dag har opgivet livet (ah den liflige duft af afbrændt elektronik) efter lang og tro tjeneste finder jeg mig selv tvunget til et hurtigt TV køb 6-9 måneder før jeg havde regnet med det.

Jeg er derfor noget i tvivl om hvad der bedst kan betale sig.

Jeg regner med at give omkring 10.000kr for det - om det så er 8.000 eller 12.000 skal ikke skille os, men der skal være tungtvejende grunde for at gå højere end de 10-11.000. Jeg betaler gerne for kvalitet, men så stort er mit behov heller ikke...

Lad mig opridse mine behov omkring hvad jeg har tilsluttet mit TV:

KabelTV
PS2
En mediePC
DVD

Af hvilken det klart er DVD'en der ser mest brug. Det skal derfor overvejes. Derudover vil jeg da helst have fjernsynet er nogenlunde fremtidssikret omkring BluRay/HD-DVD/PS3 o.l.

Af størrelse skal det være 32" eller opefter. Så vidt jeg lige selv kan se lader det til at det bedst kan betale sig at købe omkring 37-42" for tiden - eller er jeg helt galt afmarcheret? Men alt fra 32" og op er som sagt relevant

Jeg har haft kigget på Panasonic TH42PX60EN og Samsung LE37R72 som henholdsvis Plasma og LCD TV. Begge fås til omkring 11.000 i TC. Men da jeg som sagt er blevet jaget ind i denne jagt på et nyt TV er jeg langt fra sikker på jeg har fat i noget rigtigt...

Er der noget I kan anbefale i den pris og størrelse og til mine behov?
Til top Vis Kazper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kazper

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes