Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 22:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Montering af Lenco lcd 32" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Michael Møller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2007 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

Hej I forum.

For kort tid siden, solgte Føtex nogle LCD 32" skærme af mærket Lenco.

Jeg ved udemærket godt at det ikke er det super, overfede lækreste mærke der findes, men det vil være perfekt til vores soveværelse.

I Føtex spurte jeg ekspedienten, en ret ung knægt, om vi kunne monterer det via egnet beslag, på vores væg. - Ja ja da, sagde han meget selvsikkert. Fint nok, jeg snupper et.

Da jeg kommer hjem bestiller jeg straks et Vogel´s WHF365 beslag. Dette vidste jeg med garanti ville passe... men men men, hvordan filen skal det så monteres?

Der er ganske vist 4 huller på bagsiden af skærmen og beslaget kan sagtens justeres så det passer, men jeg syntes bare det virker meget forkert, fordi:

1) Der skal bruges nogler MEGET lange maskinskruer, som iøvrigt ikke er med i det udvalg fra Vogel´s, for at nå ind til noget der minder om gevind.

2) Det DYBE hul, som ender med er gevind langt inde, er af hård plastik. Altså selve bagbeklædningen.

Kan skruerne magte den opgave? Jeg ved ikke om jeg tør sætte min lid til at det holder...

Er der nogen af jer der har prøvet at vægmontere et Lenco 32" LCD før?

Jeg håber at høre noget fra jer  

VH. Michael Møller

Til top Vis Michael Møller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Michael Møller

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes