Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
Det ser ud til at være dataprojektorer du linker til. Begge er 4/3 format som ikke er det optimale format til en hjemmebiograf - jeg går ud fra det er det du skal bruge den til?
Sony maskinen har en opløsning på 800x600 Pixels og lydniveau på 43db!? - bestemt ikke godt. NEC maskinen har en lidt bedre opløsning på 1024x768 Pixels og 29-32db i støjnivau, hvilket stadig er alt for højt til brug i en hjemmebio.
Ud fra specs vil jeg sige NEC maskinen, men jeg ville så ikke købe en af disse 2 maskiner til hjemmebio.
Der findes rigtigt mange tråde med råd og vejledning for både køb af nyt og brugt projektor udstyr, så jeg vil råde dig til at søge lidt inden du beslutter dig. Nu kender jeg ikke dit budget, men det kunne være et par af disse modeller kunne være interessante:
Skal det være billigt brugt kunne et godt valg være: Sanyo Z2, Panasonic AE500
Ny kunne være: Infocus 74/76/78, Optoma HD72i, Sanyo Z4/Z5.
Overvej også om det skal være LCD/DLP - igen søg forum og ud og se på hvad du bedst kan lide - husk også det skal være en 16/9 maskine til hjemmebio :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum