Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 23:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma til 10-16.000,- ca. - Bedste??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RVGiUIe8
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Hej..

Jeg har længe været meget i tvivl, om jeg skulle vælge lcd eller plasma nu her, når jeg skal til at købe, men jeg har mere eller mindre besluttet mig for plasma nu. MEN jeg har kigget meget rundt, synes jeg, og læst mange tråde, men jeg er bare stadig lidt i tvivl om hvad for et plasma, som er bedst inden for mit budget, i forhold til billede og nyeste teknologi, men som samtidig os er lidt pænt og se på når det står.

Jeg har været ude enkelte steder og kigge på nogle, og jeg har syntes at de Phillips jeg har set, har haft et ret godt billede, men jeg har os haft kigget på Panasonic’s PV600 serie og Panasonic G9. Men der er sikkert mange jeg har overset..

Men hvis nogen, der har meget mere forstand og meget inde i de forskellige modeller/mærker kan give mig nogle gode råd (modeller) at kigge nærmere på til omkring 10.000-16.000,- må de meget lige bruge 2sek..

På forhånd tak!

Til top Vis RVGiUIe8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RVGiUIe8

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49831&K W=panasonic

en pioneer 4270/427 kunne det også være,men jeg er selv super glad for mit panasonic pv 60 og de nye bliver næppe dårligere

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

RVGiUIe8
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Marts 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har også haft kigget på det Panasonic. Hvorfor valgte du pv 60 fremfor pv 600?

Men er det værd og vente på de nye modeller? Eller, et dumt spørgsmål jo, men er der nogen der kender til priserne og hvor man kan købe det endnu?

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Havde jeg 16k ville jeg spare lidt mere op og købe sådan en her.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

RVGiUIe8 skrev:

Jeg har også haft kigget på det Panasonic. Hvorfor valgte du pv 60 fremfor pv 600?

Men er det værd og vente på de nye modeller? Eller, et dumt spørgsmål jo, men er der nogen der kender til priserne og hvor man kan købe det endnu?

jeg valgte 60'eren pga prisen,billedet er det samme men pv 60 mangler kort læser i front + det har en anden fjernbetjening og andet design og det vil jeg ikke give 4-5000,- x-tra for

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Jesmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 Marts 2007 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har kigget en del den sidste tid på forskellige skærme og er blevet anbefalet Samsung flere steder. Jeg havde besluttet LCD 40M71 som er samsungs ny 100HZ teknologi velegnet til sport og hurtige billeder og live programmer. Så ringede jeg for sjov til Samsung´s support og udspurgte dem om kvalitet mm, og de sagde at jeg skulle kigge plasma inden jeg besluttede mig når det er omkrink 40" da de stadig er hurtigere og klarere i billedet. Jeg ville bare ikke eje et plasma pga rygter om fastbrænding af billede hvis man glemmer at slukke og højt strømforbrug mm.  Men jeg kan godt love at jeg er faldet for et plasma nu. Jeg så den 42Q7H i sort pianolak med et alm analog signal på omkring 65Hz. Ved siden af hang et pioneer PDP4270XA og lidt længere hende den nye LCD 40M71 100Hz fra samsung. Ingen af dem kunne følge den 42Q7H.  

Er der ingen af jer der har set på denne eller ved noget om den ???? Så den på tilbud ved Expert til godt 18000 men har snakket med lokal radiomand som vil levere og sætte mig ind i den til 11000 pga de sælger tyske modeller til 9-10000 på nettet herhjemme. 

Til top Vis Jesmo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesmo

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Marts 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Kunne et Pioneer plasma TV ikke følge med et Samsung plasma TV!? Der er vist noget du har misforstået

I øvrigt bruger et plasma TV ikke bemærkelsesværdigt mere strøm end et LCD TV i samme størrelse.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

PHN2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 Marts 2007 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Hej.

Naiera: Ja bare fordi manden bedst kan li' Samsung og du bedst kan li' Pioneer, så er han selvfølgelig galt på den. Dejligt med folk der er modtagelige for andre folks meninger. Jeg kender ikke nogen af skærmene, men normalt bliver folk herinde bedt om at se skærmene og så danne sig deres egen mening...bare det så helst bliver samme mening som div. skråsikre folk herinde, ellers skal man nok få det at vide.

Sorry for offtopic!

mvh. Per.

Til top Vis PHN2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PHN2

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Marts 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

PHN2 skrev:

Hej.

Naiera: Ja bare fordi manden bedst kan li' Samsung og du bedst kan li' Pioneer, så er han selvfølgelig galt på den. Dejligt med folk der er modtagelige for andre folks meninger. Jeg kender ikke nogen af skærmene, men normalt bliver folk herinde bedt om at se skærmene og så danne sig deres egen mening...bare det så helst bliver samme mening som div. skråsikre folk herinde, ellers skal man nok få det at vide.

Sorry for offtopic!

mvh. Per.

ENIG!. Lad nu for pokker være med at pådutte andre hvad der du'r og hvad der ikke du'r. Vil ligesom Per sige, brug dine EGNE ØRER OG ØJNE til hvad DU synes er det rigtige. Sådanne "manipulerende" indlæg som naiera kommer med er ødelæggende for en god debat/tråd hvor  ANDRES meninger/opfattelser bør respekteres.

mvh

Jesmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke lagt mig på nogen model endnu kun hørt varmt om samsung og er selv tilfreds med hvad jeg har set kontra pris især.  

Jesmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Hvad kan i andre kendere anbefale i det pris leje som også tråden handler om. Og hvor gør vi de bedste handler i det prisleje.

RVGiUIe8
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Marts 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Ville denne være et godt valg f.eks??

http://www.justbuyit.dk/shop/panasonic-th-42px70-plasma-2852 p.html

I skal have mit prisleje med i deømmelsen..

sivertsmed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Marts 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Hej der...

Kommer lige med en indskudt her:

http://www.audiosound.dk/product.asp?product=697&sub=90& amp;page=1

Har set det med mine egne øjne, den eneste fejl der er, er at jeg ikke lige har pengene til det....

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes