| Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 16 Marts 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor fåes Pioneer 507XD billigst?
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
CA 25k hos Danske TC .
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak, ja jeg har også overvejet TC, men jeg kan se at jeg kan spare næsten 5000,- ved at købe i england... Hmmm det er svært, for jeg tænker jo også på HVIS der skulle gå noget galt under transport eller for den sags skyld efter jeg har fået det, det er jo ikke så nemt at bruge sin garanti i sådanne tilfælde...
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man så få en billigt vægbeslag dertil?
Jeg vil ikke give 1000,- for en vægbeslag
|
| Til top |
|
| |
nisted Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det passer til alle? der står nemlig ikke noget om vesa standard...
Ved du hvor tæt det kommer på væggen med det beslag?
|
| Til top |
|
| |
nisted Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det er korrekt der ikke står alverden om ophænget, men vil tro det passer alle VESA 200x400. Det ser ud som om det kan vinkles, så der kommer nok ikke så tæt på væggen...
Men tg ud og kig på det, eller lav eventuelt et selv 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
| Tak, ja jeg har også overvejet TC, men jeg kan se at jeg kan spare næsten 5000,- ved at købe i england... Hmmm det er svært, for jeg tænker jo også på HVIS der skulle gå noget galt under transport eller for den sags skyld efter jeg har fået det, det er jo ikke så nemt at bruge sin garanti i sådanne tilfælde... |
|
|
Hvis det var mig (det er det faktisk, har lige fået et 427XD) så ville jeg købe lokalt.
Få det slæbt ind og sat op. Og evt. afhentet hvis det går i stykker, det er meget værd!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
nickyyyy Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
køb ikke i harald nyborg. jeg har en kammerat som gjorde det og fjernsynet er ret langt fra væggen. tror det er ca 8 cm dybt og så har du jo os dybden på fjernsynet. fandt et vogels beslag hos shg.dk til 600 inkl porto og det er kun 3-4 cm dybt. stor foskel og langt nemmere at hænge op! så det vil jeg klart anbefale os fordi det samme beslag koster ca 1000 i butikkerne!
__________________ Pioneer 435Fde
Pioneer Vsx-415
Micropod 5.1
LG RZ-32lx2r
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 02:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
luis figo skrev:
|
pris i USA er ca.17.800 kr. Ude i butikkerne lavere!!!
|
|
|
Ja, men da det jo ikke er et EU land skal der ligges told og moms oveni... Og så er vi oppe på de danske priser...
|
| Til top |
|
| |
rktdi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
har oss haft det vægbeslag fra harald nyborg - er røget ud, sad næsten 10 cm fra væggen. Jeg købte et andet, og hængte det op - men da jeg så købte mit nye Pio 427XA fik jeg et ophæng med i prisen - skal sælges...
nu har jeg så et i overskud, hvis du er interesset http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_78&produ cts_id=1275
kontakt mig på 60207012
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
luis figo skrev:
|
pris i USA er ca.17.800 kr. Ude i butikkerne lavere!!!
|
|
|
Ja, men da det jo ikke er et EU land skal der ligges told og moms oveni... Og så er vi oppe på de danske priser...
|
|
|
Beklager jeg ikke udtrykte mig så klart. Det var ikke en anbefalilng, det var mere for at vise at prisen kan og burde komme længere ned i Europa hvis den sælges for 13-14.000 kr. i USA.
Hvis jeg skulle vælge forhandler idag ville jeg vælge Tapeconnection. Årsagen er at besparelsen i udlandet er for lille i forhold til prisen. Du kan måske spare 3000-4000 kr. efter forsendelse, hvilket jeg ikke ser som et større beløb i forhold til prisen på tvet hos Tapeconnection. Havde Tvet kostet f.eks. 13.000 kr. i udlandet og 17.000 kr. herhjemme havde det været en anden sag.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige for at komme lidt off-topic... Jeg har en ledig dvi-udgang i mit grafikkort på pc'en... Er det den bedste måde at forbinde pc'en til tv'et nu når jeg ikke har hdmi-udgang?
Vil det være bedre med vga? Det er det jo i nogle tilfælde...
Vil jeg kunne opnå 1:1 pixelmapping med enten vga eller dvi på et 507XD?
|
| Til top |
|
| |
Benton Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
Lige for at komme lidt off-topic... Jeg har en ledig dvi-udgang i mit grafikkort på pc'en... Er det den bedste måde at forbinde pc'en til tv'et nu når jeg ikke har hdmi-udgang?
Vil jeg kunne opnå 1:1 pixelmapping med enten vga eller dvi på et 507XD? |
|
|
Tror faktisk at det kun er via VGA indgangen du kan opnå 1:1, men er ikke sikker. Jeg har ihvertfald 1:1 på mit 507XD via VGA, og det er super :-). Lige en ting, pas på du ikke køber et beslag der sidder FOR tæt på væggen, for hvis du kommer for tæt på, kan du altså ikke komme til indgangene bag på tv´et uden at skulle have det af :-/
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Benton skrev:
Exxtreme skrev:
|
Vil jeg kunne opnå 1:1 pixelmapping med enten vga eller dvi på et 507XD?
|
|
|
Tror faktisk at det kun er via VGA indgangen du kan opnå 1:1, men er ikke sikker. Jeg har ihvertfald 1:1 på mit 507XD via VGA, og det er super :-). Lige en ting, pas på du ikke køber et beslag der sidder FOR tæt på væggen, for hvis du kommer for tæt på, kan du altså ikke komme til indgangene bag på tv´et uden at skulle have det af :-/
|
|
|
Okay tak, og tak for advarslen... Hvilket beslag bruger du?
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nickyyyy skrev:
| køb ikke i harald nyborg. jeg har en kammerat som gjorde det og fjernsynet er ret langt fra væggen. tror det er ca 8 cm dybt og så har du jo os dybden på fjernsynet. fandt et vogels beslag hos shg.dk til 600 inkl porto og det er kun 3-4 cm dybt. stor foskel og langt nemmere at hænge op! så det vil jeg klart anbefale os fordi det samme beslag koster ca 1000 i butikkerne! |
|
|
Ja uhada, det er svært at hænge op det fra HH, det skal sidde i vater, så der kræves et vaterpas, derudover skal der bores 6-8 huller i væggen. Tog mig ca. 1 uge og 4 mand at få det hængt op .
Det er faktisk et temmelig godt vægbeslag synes jeg, netop det at det ikke kommer tættere på væggen, gør der er plads til ordentligt luftcirkulation og heller ingen problemer med plads til kabler/stik. Derudover kan det tippes op ca 15 grader, hvilket gør det meget nemt at rode med kabler uden at skulle hive tv´et ned.
PS: Det kan også tippe 15 grader ned
|
| Til top |
|
| |
nickyyyy Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
nickyyyy skrev:
| køb ikke i harald nyborg. jeg har en kammerat som gjorde det og fjernsynet er ret langt fra væggen. tror det er ca 8 cm dybt og så har du jo os dybden på fjernsynet. fandt et vogels beslag hos shg.dk til 600 inkl porto og det er kun 3-4 cm dybt. stor foskel og langt nemmere at hænge op! så det vil jeg klart anbefale os fordi det samme beslag koster ca 1000 i butikkerne! |
|
|
Ja uhada, det er svært at hænge op det fra HH, det skal sidde i vater, så der kræves et vaterpas, derudover skal der bores 6-8 huller i væggen. Tog mig ca. 1 uge og 4 mand at få det hængt op .
Det er faktisk et temmelig godt vægbeslag synes jeg, netop det at det ikke kommer tættere på væggen, gør der er plads til ordentligt luftcirkulation og heller ingen problemer med plads til kabler/stik. Derudover kan det tippes op ca 15 grader, hvilket gør det meget nemt at rode med kabler uden at skulle hive tv´et ned.
PS: Det kan også tippe 15 grader ned
|
|
|
haha, morsomt. jeg siger hva jeg mener og derfor så ku det jo være han kunne bruge det til noget. personligt syntes jeg det er tudegrimt med HH-beslaget. at det kan tipes osv det kan jeg kun bruge til noget i mit soveværelse hvor jeg skal ligge ned og se på fjernsynet. hvis det ikk var fordi jeg havde ekstern tuner på mit pioneer, så havde jeg ikk haft noget problem med at ta fjernsynet ned af beslaget når jeg sku rode med ledninger. så derfor ville jeg vælge et beslag der sidder tæt til væggen! __________________ Pioneer 435Fde
Pioneer Vsx-415
Micropod 5.1
LG RZ-32lx2r
|
| Til top |
|
| |