Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 15:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Erfaringer med schlauershoppen.de? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
stoiss
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 02:16 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har brugt de sidste par dage på at kigge dette forum igennem for inspiration til min første projektor. Mine behov går mest i retning af film fra DVD og en gang imellem visning af spil fra PC'en.

På nuværende tidspunkt hælder jeg mest til Panasonics AX100 der vist nok kan betegnes som et sikkert køb til mit formål at dømme efter de posts jeg har læst her.

Jeg har kigget lidt på priserne her hjemme og det billigste jeg har set den til er 11.277 hos enten Cinemagic eller AV-Shoppen.

Til gengæld har jeg set den helt ned til 1200 EUR eller cirka 9000 DKR eksl. forsendelse i tyske butikker.

Jeg har aldrig bestilt hjem fra Tyskland før så jeg er lidt usikker med hensyn til betaling og garanti.

Det billigste sted jeg har fundet er Schlauershoppen.de (Hamburg) der har PS AX100 til salg for 1.207 EUR. Deres hjemmeside er oversat til Engelsk, så os med ringe tysk-kundskaber også kan være med, og umiddebart ser det ud til at de også tager Visa kort. Med hensyn til garanti så har de "24 month PAN-EUROPEAN-WARRANTY on all goods." hvilket jeg tolker som 24 måneders reklamationsret. Det er ihvertfald noget jeg har tænkt mig at undersøge nærmere.

Jeg har prøvet at søge på danske sites efter "schlauershoppen" uden at det have givet noget specifikt på selve butikken.

Er der nogen herinde der har erfaringer med ovenfor stående forhandler før jeg eventuelt kaster mig ud i et køb?

Her tænker jeg både på forsendelse, betaling med Visa, deres garanti og eventuelt reklamationsforløb hvis I har været ude for det?

Jeg skal afslutningsvist sige jeg har prøvet at søge forummet igennem, men ikke kunnet finde noget definitivt og jeg beklager selvfølgelig hvis det alligevel skulle stå et sted.

På forhånd tak!

/stoiss
Til top Vis stoiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stoiss

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes